Vårpose

Guriks

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Når begynner man med det? Lille her er veldig varm av seg, så når det er plussgrader trenger han ikke noe ekstra klær på, utenom lue og votter når han sover ute :) vottene faller av ganske fort da :/ er visst ikke noe fint å ha de på :P

Bruker ikke vårpose, bruker bare dyne når det blir varmt nok:-) foreløpig er det minusgrader her så det blir nok ikke enda:)

Bruker ikke vårpose, bruker bare dyne når det blir varmt nok:-) foreløpig er det minusgrader her så det blir nok ikke enda:)
Har ikke kjøpt det enda, men trenger det kanskje ikke da :D har jo dyne han bruker i vogna innendørs. Regner med en eller to runder til med vinter her i Trøndelag også :P men i dag er det vår i lufta :D

Har ikke kjøpt det enda, men trenger det kanskje ikke da :D har jo dyne han bruker i vogna innendørs. Regner med en eller to runder til med vinter her i Trøndelag også :P men i dag er det vår i lufta :D
Ikke sant:-) ha saueskinn i bunn, og så dyne og evt tepper oppå der igjen:-) og når det blir for varmt bare ta vekk dyna og bruk teppe:-)

Åh jooo må ha vårpose :P :D Alt av dyner og tepper blir bare sparket av er min erfaring når de blir litt større i alle fall :P
Men ville ikke bytta ennå nei, bare hatt på lite klær i vinterposen :)

Åh jooo må ha vårpose :P :D Alt av dyner og tepper blir bare sparket av er min erfaring når de blir litt større i alle fall :P
Men ville ikke bytta ennå nei, bare hatt på lite klær i vinterposen :)
Hehe kanskje det:o storebror gjorde ikke det, men han sov inne til han var over ett år, og kun ute i bhg da:P

Bruker dyne jeg også :) har en vårpose jeg aldri brukte til eldste

Jeg vet ikke. Jeg er litt der at jeg kler på en tjukk ulldress og har ullteppe oppå :) Men virker kjekt med en vårpose der man kan ha bomullstøy under ja. Jeg vil tro ved 7-10 varmegrader ca.

Pose er sikkert kjekt det da:) men om man ikke vil bruke mer penger så skal vel en dyne gjøre nytta og:) blir litt sånn at en kjøper det "ekstrautstyret" en selv syns er kjekt:D

Det gjør det nok :) og i bag er det jo veldig greit med dyne! mest i sportsvogn jeg tenker på siden den er åpen og nedoverbakke hvis du skjøntn :P Vi fikk til jul :)

Det gjør det nok :) og i bag er det jo veldig greit med dyne! mest i sportsvogn jeg tenker på siden den er åpen og nedoverbakke hvis du skjøntn :P Vi fikk til jul :)
Ja ser den:P jeg har jo ikke hatt guttungen sovende i vogn, så jeg er førstegangs på det der:D hehe

Vi skal ha vårpose til snuppa også.
Har til guttungen og den er genial. Laget av en som syr poser på bestilling:)
Tar den i bruk når det blir mer stabil temp. ute.

Vi bruker kun dyne og kler så på i forhold til vær og vind ;)

Har en fleecepose som er ganske åpnet oppe så den varer litt. Butter ut dundress til fleecedress etterhvert og evn ullbukse og genser bare.

DSC_0014.jpg DSC_0017.JPG
Her er forresten guttungen sin:D Bestilte til snuppa i går:D

Back
Topp