Vårpose?

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Jeg trenger en tynnere pose etterhvert til mini og hennes Emmaljunga Scooter.
Voksi Urban blir vel kanskje for tykk utover på trilleturer o.l. [:D] Håper på sooooool...
Noen forslag?

Hjemmesydd[;)] For da får du akkurat de farger, mål og hva du måtte ønske. Har 3 stk. til min lille jeg nå[8D] skal til med nr. 4.

ORIGINAL: Venter en liten

Hjemmesydd[;)] For da får du akkurat de farger, mål og hva du måtte ønske. Har 3 stk. til min lille jeg nå[8D] skal til med nr. 4.

Det er jo alltid svindyrt ?

Hjemmelaget fleecepose [:)]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Hjemmelaget fleecepose [:)]

Fleece er ikke akuratt ønsket. Ho skal slippe å sitte i ikke-pustende plast gitt... [:)]
Må jo være litt mer naturfiber i det ho skal ha rundt seg for å klare temperatursvingninger o.l.

ORIGINAL: TonjeJenta

Trenger ikke være så dyrt det. Mener du forresten å bestille av noen eller lage selv da? for jeg er jo enig i at det kan bli dyrt hvis man handler syutstyr for kun å lage en pose.
Jeg har sydd for mange, og prisen varierer jo etter hva man vil ha[:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Trenger ikke være så dyrt det. Mener du forresten å bestille av noen eller lage selv da? for jeg er jo enig i at det kan bli dyrt hvis man handler syutstyr for kun å lage en pose.
Jeg har sydd for mange, og prisen varierer jo etter hva man vil ha[:)]

Jeg har ikke symaskin selv nemlig... for DA kunne jeg spart mye penger. Helt klart[:)]
Men å få noen til å sy for meg med naturfyll og pustende stoff, jeg ser pengene fly[8D][:D]

Back
Topp