Våres vei til en liten spire!

Nå har jeg endelig turt å ringe den klarsynte  venninna til søstra mi!!

HERREGUUUUUUUD!!!!

Nå har jeg sitti å prata litt med henne og tårene bare strømmer på!! Det er det sterkeste, merkligste,rareste og beste jeg har vært med på!!! (husker ikke alt nå men tar det jeg husker på i farta)
Først var det meg!
Hu mente jeg hadde alternative  evner (noe jeg er rimelig sikker på selv etter å ha opplevd mye som kanksje virker rart!) Og pga dette så kunne jeg føle meg ganske ensom! Ikke det at jeg ikke hadde familie og venner rundt meg, men fordi jeg sto aleine og skulle føre lyset!! og det kunne være til tider ganske vanskelig!
Anngående jobb hadde ting vært litt fram og tilbake og det kom det også til å bli litt framover, og hu mente det var lurt at meg å gå tilbake på skolebenken!! Men mente jeg også kom  til ha å en pause fra jobben om en liten stund nettopp fordi jeg kom til å være hjemme og passe på noen!!
Når det kom til forholdet vårt mente hu at fordi jeg var så gira på baby (hadde ikke nevnt noe anna enn at jeg hadde lyst på etterhvert) så gikk det utover forholdet!! Vi måtte være kjærester igjen og elske (som var ordet hu brukte) fordi det var moro ikke fordi vi skulle lage barn!
Hu nevnte også at vi kom til å slite litt med å få barn og sa jeg burde gå til legen å prate om hormontabletter o.l for at ting skulle skje litt fortere! Men også at det var nok av barn der ute som trengte et hjem, så hu mente nødvendigvis ikke at jeg blei gravid! MEN at jeg tar permisjon fra jobben om en stund nettopp pga et barn!
Økonomisk så hadde det vært noen tøffe tider men ting ville bedre seg fordi jeg kom til å gjøre ting for å få bedre råd. Eller noe jeg gjorde hjalp oss i å få bedre råd!!
Også nevnte jeg mobiltelefon og telefonen på jobben som er helt ute av kurs, og hu mente at det var nettopp pga denne alternative energien!!
Hu nevnte også ting om at jeg var veldig morsom, og ikke redd for å vise fram det
Men jeg satt bare å grein når jeg var ferdig!! Litt underveis og men det tror jeg ikke hu skjønte!!

Sitter her med en heelt merkelig følelse!! Kom ikke på så mye å spørre henne om, men det var baaare å ringe henne igjen!!!


Hihihihihihi<3
 
En dag over IKM og stikkinger og vondt i livmora! Regner med at TR er rett rundt hjørnet!
 
jada....neida så...... mensen er oppskrytt!! HVOR BLIR DU AV???
 
HERREGUUUUD!!!! JEG ER GRAVIIIIIIID!!!!
Skjønner ingenting jeg nå!! skulle bare tisse på en pinne og der lyser det tooo streker mot meg!!!!!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
Gratulerer så masse! Er ufattelig når den lyser positivt mot en, når en tror den er negativ til de grader! Kos deg![:D]
 
var 110% sikker på at den var negativ så detta var rare greier[;)][;)]
 
Back
Topp