Våre vogner

vi får ei Easy Walker vogn av mine  foreldre til jul =)

fikk prøve ei på butikken da min mor tok meg med dit for å vise meg den...og den var herlig å håndtere rett og slett...

Trivallia skrev:
vi får ei Easy Walker vogn av mine  foreldre til jul =)

fikk prøve ei på butikken da min mor tok meg med dit for å vise meg den...og den var herlig å håndtere rett og slett...

Vi skal også har easywalker vogn :) Falt for den når jeg var på butikken, så handlet den da vi var der :)

Denne har vi hatt siden førstemann kom til verden og den skal lillesøster overta i Februar :)

Det er en 2010 Emmaljunga Edge Duo Combi, Celebration utgave.
Bare at vi har ett anna understell enn på bildet, vi har sportsundersstellet, som er litt "kraftigere"  Er utrolig fornøyd med denne vogna! Selv om den er hvit så er den utrolig lett og holde ren siden det er skinn på mesteparten. De partiene der det er stoff er ikke like enkle og vaske, men de blir ikke så fort skitne heller :) Det er en stor vogn som tar litt plass, men den er innmari stødig og god, stor bag, praktisk sportsdel og gode "trille egenskaper" :)

Kan absolutt anbefale emmaljunga videre til de som ikke har kjøpt seg vogn enda :)

Min vogn! Hadde den til storebror, bruker den litt enda. Holder på med "avvenning". Kjempe fornøyd!

Back
Topp