Våre vogner

Maybenr2

Forelsket i forumet
Hei, vet vi har en vogntråd. Men her tenkte jeg vi kunne legge ut bilde av vognene vi har eller ønsker.Hvis man vet, fint med litt mål og vekt osv. Det kan jo være greit med litt tips og råd,om man ikke er sikker. Noen som klarer å legge dette under viktige tråder??:)

Prøver å legge ut bilde av vognen vi skal ha.
En Bugaboo Cameleon i fargen sand med tilbehør:) I love it!!!

... ble litt stort bilde av vinterhjulene men...;)

Spesifikasjoner: veier 8,5 kg ca.

Jeg har fra før av en Simo sportsvogn til min datter, og simo kobivogn som sovevogn i barnehagen.

Har også denne!:)

.....

Jeg klarte ikke å la være å fortelle det til mor at jeg er gravid.. Hun ble jo super glad, og har allerede vært ute og handlet garn for å strikke klær:P Så sa hun at når jeg valgte å si det til resten av familien , så ville hun at hun å faren min skulle kjøpe vogn til oss:) 

Jeg har selv sett på kombi vognen til Brio:) 

Vi har svart simo kombi vogn:

Så har vi emmaljunga scooter 2.0:

Så har vi denne som reisetrille:

Og denne som barnehagevogn:

Tfk twinner twist duo som søskenvogn
Ja, jeg har vogndilla  Vi har ett barn fra før altså

Vi har: 

Emmaljunga City Cross Silver Check med bagdel og sportsdel

Simo Kombi som barnehage vogn

Carena Easy Svart som shoppingtrille

Vi skal kjøpe:

Emmaljunga Scooter Silver Check

Og kanskje tvillingvogn/søskenvogn, men har ikke sett nærmere på det.

Vi har Simo Duo fra Snuppa som er nesten som ny, så den skal vi bruke. Hun sover fortsatt i sportsdelen, men slutter nok med det innen den tid :)

Så har vi Simo Kombi som barnehagevogn, og Maclaren quest som reisetrille :)

Har denne fra før, emmaljunga city cross, men må nok kjøpe en søskenvogn også.

Bruker Emmaljunga City Cross'n min (bag og sport) som hovedvogn denne gangen og, men må nok invistere i en tvillingvogn når vi skal på vift og storebror må sitte i vogn og. Ellers har jeg en Simo kombi i barnehagen, og en BabyCare (eller noe) paraplytrille.

Jeg er kjempe usikker på hvilke barnevogn jeg skal kjøpe?
Vet dere om en kombivogn som er god og romslig?
mange av sportsdelen i kombivogner er så trange syntes jeg...

vi har TFK joggster twist.
i bagdelen fikk vi plass til en januarbaby og voksipose frem til våren, og da ble det varmere i været, og vi kunne heldigvis ta ut av voksiposen, for da begynte han å bli så lang. bagdelen var stor nok til han kunne sitte, og vi tok han over i sportsdelen. den er god og lang, og tror han har sovevogn heeeeele sovetiden sin. men så skal han jo få småsøsken, og jeg er såååå i tvil om toåringen da må ofre vogna si til den lille, eller om det er rett og slett den som må få seg ny vogn. har tittet etter sovevogn til størsten, men de ser så alt for små ut til den lange gutten vår, at den kan ikke vare lenge....

Vi har Mountain Buggy 2011 med sportsdel fra før, så vi tenkte å kjøpe bagen til den og bruke den til babyen. Ellers tenkte vi å kjøpe en Emmaljunga City Cross eller Brio Sing som barnehagevogn til størstemann og en søskenvogn. Tror vi kjøper en Tfk Twinner Twist fra utlandet for å spare litt penger :)

Vi skal også ha den silvercross vogna fra emaljunga :-) Gave fra moren til samboern min :-)

Har en City Cross sportsdel med svart kombibag.

Har bestilt en City Select i lilla med søskensete og bag.

Så bra det finnes en slik tråd. Jeg og min kjære var på syns runde nå en dag, og mitt valg faller enten på en emaljunga edge duo, eller en simo duo. Men det er så sinnsykt vanskelig og velge. Noen som har noen for/mot meninger om de to ? Synest at edge´n har veldig mye ekstra funksjoner som simo ikke har, men simo er en mye mer behagelig vogn å trille.

Har Emmaljunga Edge duo combi til babyen

Og Emmaljunga scooter som storesøster bruker nå.

Og titanium breeze som ekstravogn hos besteforeldre/reisetrille

Har akkurat samme vognen som den over her, AnneEmilie sin :) Knallfin vogn, gleder meg til å ta den i bruk :) (den første vognen som hun har i innlegget, edge duo combi royal blue) :)

Back
Topp