Våre ultralyder

Leche

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Maisløyfene 2024
Var på ultralyd i dag, 6+1 og det eneste vi fant ut er at«det er noe på gang», jordmoren sa det var for tidlig til å få et godt bilde av noe og at hun anbefaler alle å vente til etter 7+0. Så har fått en time neste fredag. Må bare smøøøøøre meg med tålmodighet og ta en chill pill.

Såå synd du ikke fikk sett så mye i dag. Skjønner at det var fryktelig kjedelig! Har hørt om det jeg også, at de anbefaler å vente litt. Flere som har fått beskjed om tom plommesekk, også kommer lille bebbis frem noen uker etterpå, frisk og fin! Er nok ofte best å vente litt selv om det er fryktelig vanskelig!! :Heartred

Last edited:
Var på ultralyd i dag, 6+1 og det eneste vi fant ut er at«det er noe på gang», jordmoren sa det var for tidlig til å få et godt bilde av noe og at hun anbefaler alle å vente til etter 7+0. Så har fått en time neste fredag. Må bare smøøøøøre meg med tålmodighet og ta en chill pill.
Ååh så kjedelig! ❤️ Hadde synlig hjerteslag og alt 6+3 sist graviditet. Men skal seinere selv denne gangen.

Åh, så kjedelig! Men da tror jeg at jeg følger ditt/hennes råd og venter. Har en bestilt i 7+4 og en offentlig (gratis) i 8+1. Skal jeg klare å vente helt til sistnevnte?

Åh, så kjedelig! Men da tror jeg at jeg følger ditt/hennes råd og venter. Har en bestilt i 7+4 og en offentlig (gratis) i 8+1. Skal jeg klare å vente helt til sistnevnte?
Jaa! Det klarer du :love017 Unn deg heller en koselig 3D ultralyd senere, og få fine bilder av nydelig liten bebis med liten rund søt nese. Heia deg! :Heartred Du kan klare det!:hello2

Ååh så kjedelig! ❤️ Hadde synlig hjerteslag og alt 6+3 sist graviditet. Men skal seinere selv denne gangen.
Ah, heldige deg! Hun sa det er veldig kjapp utvikling så tidlig og at en uke har mye å si. Sist hadde jeg første ultralyd ved ca 8 uker. I følge første dag i siste mens er jeg 5+5, men er ganske sikker på jeg egentlig er 6+1 fordi jeg vet eggløsning.

Ah, heldige deg! Hun sa det er veldig kjapp utvikling så tidlig og at en uke har mye å si. Sist hadde jeg første ultralyd ved ca 8 uker. I følge første dag i siste mens er jeg 5+5, men er ganske sikker på jeg egentlig er 6+1 fordi jeg vet eggløsning.
Så akkurat ei på Instagram. Hun var på ultralyd i uke 6, og hun fikk beskjed om at det så ut som hun hadde mistet med tom fostersekk. To uker etterpå kom hun tilbake, og da var det TO små bamsemomser der inne. :love017 Tror det er veldig vanlig å ikke se noe så tidlig! De er jo så ørsmå, og noen ganger vanskelig å få øye på også.

Så akkurat ei på Instagram. Hun var på ultralyd i uke 6, og hun fikk beskjed om at det så ut som hun hadde mistet med tom fostersekk. To uker etterpå kom hun tilbake, og da var det TO små bamsemomser der inne. :love017 Tror det er veldig vanlig å ikke se noe så tidlig! De er jo så ørsmå, og noen ganger vanskelig å få øye på også.
Keep em coming- blir mer og mer motivert for å vente!! Særlig fordi jeg vet hvor dårlig jeg vil takle uvisshet..

Da har vi vært og hilst på frøet vårt :love017 Hun beregnet at jeg var en dag lenger på vei enn jeg hadde trodd (altså 6+1). Så da er ny termin 5.mai:happy: Hjertet slo 140 slag i minutter og alt så fint ut.Vis vedlegget 414298
Åhhh så fantastisk :Heartred Gratulerer med lille frøet :Heartred

Åh så godt du fikk se noe! For en glede!
Takk :happy: Hun hadde tydeligvis ganske bra utstyr og tok seg tid til både utvendig og innvendig ultralyd. Så tenker nok du hadde sett mer også hvis jordmor hadde bedre tid. :Heartred Bildene ble faktisk best ved utvendig.

Tidlig ultralyd i dag! Fikk se et blinkende hjerte! Men det var altså kun 1 beboer der inne. Tenk at en liten sånn knøtt kan gjøre at jeg føler meg så dårlig! Ble målt til 7+2
Så koselig :love017 Ja jeg er også helt satt ut av dette lille knøttet. Kaster opp og svimler og ligger på sofaen 90% av dagen. Er selvfølgelig kaos på jobb med masse sykdom, så kjenner at det hadde vært godt å ha en jobb der man faktisk kunne være dårlig hjemme uten å ha ansvar for alt som skjer på jobb.:yuck:

Hei, jeg var også på tidlig ultralyd i dag, er 6+2, det var fosternalegg med plommesekk, men ikke noe bankende hjerte foreløbig, hun mente at enten var jeg kortere på vei, ellers så går det til grunne :(
Var gynekologen din bekymret?

Hei, jeg var også på tidlig ultralyd i dag, er 6+2, det var fosternalegg med plommesekk, men ikke noe bankende hjerte foreløbig, hun mente at enten var jeg kortere på vei, ellers så går det til grunne :(
Var gynekologen din bekymret?
Nei, hun var ikke bekymret i det hele tatt. Når jeg kom en uke senere og målte meg til 7+2 sa hun at hun burde sett noe sist gang, men at det er vanskelig så tidlig.

Nei, hun var ikke bekymret i det hele tatt. Når jeg kom en uke senere og målte meg til 7+2 sa hun at hun burde sett noe sist gang, men at det er vanskelig så tidlig.
Åhh det var godt å høre, da krysser jeg fingrene

Hei
Bestilt dere spesifikt tidlig ul elle er det noe som skjer automatisk ? Her har jeg fått henvisning til ul i des. Stå at det er normalt å ta rundt uke 18. Har vært hos legen, og ny time i uke 12 i oktober.

Back
Topp