Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin liten spireSer forferdelig lite her da men... koselig uansett syns jeg 6+ noen dager sa hun på ul, så jeg velger å si at jeg var 6+4 på bildet
Fin spire!
6+4 her [emoji177]
Så deilig å seIkke det beste bilde, men hun mente jeg er ca 7 uker, så jeg holder meg til 6+6 [emoji2] fikk se ett pittelite hjerte som slo [emoji173]️ sååå glad for god oppfølgning av gynekolog [emoji177]
Fin bønne det
Her er min lille bønne; 7+3 [emoji177]
Er litt ymse grunner til at folk har tidlig ul [emoji4] i mitt tilfelle er det pga jeg må ha tett oppfølgning pga tidligere alvorlig blodpropp og at jeg har mistet 4 ganger på kort tid.Kan jeg spørre hvorfor dere har tatt ultralyd så tidlig? [emoji5]️
Veldig fine bilder! Gratulerer med alle spirene [emoji173]️ Hører egentlig til på Mai-gruppa, men ville se litt hva dere gjør med ultralyd og sånn!
Jeg har ingen grunn til å ta tidlig ultralyd, kan gjøre det men må betale ca 1200 for privat. Noe jeg ikke har råd til nå [emoji4] hadde ikke TUL når jeg var gravid med gutten heller [emoji4]Kan jeg spørre hvorfor dere har tatt ultralyd så tidlig? [emoji5]️
Veldig fine bilder! Gratulerer med alle spirene [emoji173]️ Hører egentlig til på Mai-gruppa, men ville se litt hva dere gjør med ultralyd og sånn!