*** Våre ultralydbilder ***

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
For de som hatt lyst å dele TUL og UL bilder [emoji173]
 
Ultralydbilde tatt 5+4. det ble en TUL tidligere enn planlagt siden jeg fikk blødninger. men alt var fint og vi kunne se et lite bankende hjerte <3

21100341_10155509625530903_350808613_n.jpg
 
Lille skatten vår ble målt til 1cm, var på ul på mandag [emoji7]
779a51f2b7cfefc3a0c2f3453c122cdb.jpg

Fikk et litt dårlig bilde, men er fornøyd med å ha fått bilde med hjem [emoji4] er det lov å ta med mobilen inn og ta bilde av skjermen på ul på sykehuset?
 
Kan jeg spørre hvorfor dere har tatt ultralyd så tidlig? ☺️

Veldig fine bilder! Gratulerer med alle spirene ❤️ Hører egentlig til på Mai-gruppa, men ville se litt hva dere gjør med ultralyd og sånn!
 
Kan jeg spørre hvorfor dere har tatt ultralyd så tidlig? [emoji5]️

Veldig fine bilder! Gratulerer med alle spirene [emoji173]️ Hører egentlig til på Mai-gruppa, men ville se litt hva dere gjør med ultralyd og sånn!
Er litt ymse grunner til at folk har tidlig ul [emoji4] i mitt tilfelle er det pga jeg må ha tett oppfølgning pga tidligere alvorlig blodpropp og at jeg har mistet 4 ganger på kort tid.
 
Kan jeg spørre hvorfor dere har tatt ultralyd så tidlig? [emoji5]️

Veldig fine bilder! Gratulerer med alle spirene [emoji173]️ Hører egentlig til på Mai-gruppa, men ville se litt hva dere gjør med ultralyd og sånn!
Jeg har ingen grunn til å ta tidlig ultralyd, kan gjøre det men må betale ca 1200 for privat. Noe jeg ikke har råd til nå [emoji4] hadde ikke TUL når jeg var gravid med gutten heller [emoji4]
 
Back
Topp