Våre ultralydbilder :)

f5b89e042e63b3b72893aa8858f392a8
fd8e9d539f5d8d3d6c8287d1405d3533
12ef044ff127e0f998459a705aa923a1
Her er mine to troll :) veldig aktive fine. 10+6 i dag. De er eneggede så jeg blir fulgt opp veldig tett tilfelle den ene tar alt fra den andre. De deler morkake. Men ligger i hver sin fostersekk. ❤ ❤
 
f5b89e042e63b3b72893aa8858f392a8
fd8e9d539f5d8d3d6c8287d1405d3533
12ef044ff127e0f998459a705aa923a1
Her er mine to troll :) veldig aktive fine. 10+6 i dag. De er eneggede så jeg blir fulgt opp veldig tett tilfelle den ene tar alt fra den andre. De deler morkake. Men ligger i hver sin fostersekk. ❤ ❤
Så skjønne!! spennende at de er eneggede da (våre er toeggede) ❤❤
 
Så skjønne!! spennende at de er eneggede da (våre er toeggede) ❤❤
Det er veldig spennende, men det er mer risiko da.. Så blir veldig godt fulgt opp og de sender meg rett til Oslo om de ser tegn på sånn tvilling transfer syndrom eller hva det heter :)
 
Det er veldig spennende, men det er mer risiko da.. Så blir veldig godt fulgt opp og de sender meg rett til Oslo om de ser tegn på sånn tvilling transfer syndrom eller hva det heter :)

Så gøy!! :-D har eneggede tvillinger selv, og ble fulgt godt opp!! ;-) De er idag 8 år og helt like :p haha! Fødte dem uke 37+2, så de var ikke prematur, men store flotte gutter på rett under 3kg begge to ;)
 
Så gøy!! :-D har eneggede tvillinger selv, og ble fulgt godt opp!! ;-) De er idag 8 år og helt like :p haha! Fødte dem uke 37+2, så de var ikke prematur, men store flotte gutter på rett under 3kg begge to ;)
Åh, så koselig :) Jeg gleder meg så mye til å se de vokse opp! Men er så redd for å blande de når de er små.. Hvordan ser man forskjell på de før man lærer de å kjenne? :p
 
Åh, så koselig :) Jeg gleder meg så mye til å se de vokse opp! Men er så redd for å blande de når de er små.. Hvordan ser man forskjell på de før man lærer de å kjenne? :p

Du har sååå mye å se frem til!! :-D ååå jeg er så glad på dine vegne!! :-D

Vel... det du spør om der.. haha! :p Vi kledde dem i make klær, men forskjellig farge. :) Grønn og blå. ;) Så hadde jeg navne smokker, som de ikke brukte, de hatet smokk, så la jeg dem over hodene dea i vugga, så jeg visste hvor jeg la dem. ;) Meen for all del, det kan hende de har byttet navn opp gjennom, men hva gjør vel det? :p men altså, du finner ting som du ser små forskjeller på nesten fra starten.. ørene er bittelitt forskjellig, osv. ;-) Jeg skrev vel faktisk navn på bleiene også etter at vi kuttet av dette navnebåndet fra sykehusene (der står det tv1 og tv2 :p) haha! :)
 
Back
Topp