Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
ÅhVis vedlegget 236365
Ikke så mye å se enda, men en liten bønne med bankende hjerte 7+2 (blei målt til 7+0)Prøve senke skuldrene litt og tro at dette endelig skal gå veien da kanskje
![]()
Vis vedlegget 236365
Ikke så mye å se enda, men en liten bønne med bankende hjerte 7+2 (blei målt til 7+0)Prøve senke skuldrene litt og tro at dette endelig skal gå veien da kanskje
![]()
Så fantastisk [emoji7] gleder meg til det er min tur [emoji1][emoji173]Vis vedlegget 236365
Ikke så mye å se enda, men en liten bønne med bankende hjerte 7+2 (blei målt til 7+0) [emoji813]red Prøve senke skuldrene litt og tro at dette endelig skal gå veien da kanskje![]()
Ååe [emoji7]![]()
Min lille fra ultralyd i dag [emoji4]
![]()
Min lille fra ultralyd i dag [emoji4]
![]()
Lille bønne på 2.05 cm 8+5 med ett flott bankende hjerte[emoji120]Ser livmoren min er gigantisk men er visst vanlig at den vokser så fort ved 4.mann[emoji5]
Får ikke lastet opp bilder, får bare beskjed om at filene er for store og jeg aner ikke hvordan jeg gjør dem mindre![]()
Prøvde det nå, men fikk ingen spm.. Det var dumt, jeg er ikke særlig teknisk av meg heller så aner virkelig ikke hvodan jeg kan gjøre det mindreSå rart? Prøv å send til din egen Mail, da får du spm om hvilken str du vil sende i, velg det minste og så lagrer du på nytt[emoji1308]Verdt ett forsøk[emoji120]
Prøvde det nå, men fikk ingen spm.. Det var dumt, jeg er ikke særlig teknisk av meg heller så aner virkelig ikke hvodan jeg kan gjøre det mindre![]()
Takk, det skal jeg prøveDu kan komprimere bilder her: http://www.jpegmini.com/main/shrink_photo?test_cookie=1
Klarte det nå![]()
Får ikke lastet opp bilder, får bare beskjed om at filene er for store og jeg aner ikke hvordan jeg gjør dem mindre![]()