Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅhVis vedlegget 236365
Ikke så mye å se enda, men en liten bønne med bankende hjerte 7+2 (blei målt til 7+0) Prøve senke skuldrene litt og tro at dette endelig skal gå veien da kanskje
Vis vedlegget 236365
Ikke så mye å se enda, men en liten bønne med bankende hjerte 7+2 (blei målt til 7+0) Prøve senke skuldrene litt og tro at dette endelig skal gå veien da kanskje
Så fantastisk [emoji7] gleder meg til det er min tur [emoji1][emoji173]Vis vedlegget 236365
Ikke så mye å se enda, men en liten bønne med bankende hjerte 7+2 (blei målt til 7+0) [emoji813]red Prøve senke skuldrene litt og tro at dette endelig skal gå veien da kanskje
Ååe [emoji7]
Min lille fra ultralyd i dag [emoji4]
Min lille fra ultralyd i dag [emoji4]
Lille bønne på 2.05 cm 8+5 med ett flott bankende hjerte[emoji120]Ser livmoren min er gigantisk men er visst vanlig at den vokser så fort ved 4.mann[emoji5]
Får ikke lastet opp bilder, får bare beskjed om at filene er for store og jeg aner ikke hvordan jeg gjør dem mindre
Prøvde det nå, men fikk ingen spm.. Det var dumt, jeg er ikke særlig teknisk av meg heller så aner virkelig ikke hvodan jeg kan gjøre det mindreSå rart? Prøv å send til din egen Mail, da får du spm om hvilken str du vil sende i, velg det minste og så lagrer du på nytt[emoji1308]Verdt ett forsøk[emoji120]
Prøvde det nå, men fikk ingen spm.. Det var dumt, jeg er ikke særlig teknisk av meg heller så aner virkelig ikke hvodan jeg kan gjøre det mindre
Takk, det skal jeg prøveDu kan komprimere bilder her: http://www.jpegmini.com/main/shrink_photo?test_cookie=1
Klarte det nå
Får ikke lastet opp bilder, får bare beskjed om at filene er for store og jeg aner ikke hvordan jeg gjør dem mindre