Våre ul bilder

En tråd i 'Våre bilder' startet av Venter nr4, 8 Jun 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Venter nr4 Andre møte med forumet

Hei på dere her kan vi legge ut våre ul bilder kanskje noen av oss skal på tidlig ul.

• Liker Liker x 2
  2. ..Kirsebær.. Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Gleder meg til det dukker opp bilder her! Husk å laste de opp, jenter! Det er så koselig :):)

• Liker Liker x 2
  3. Glitter-88 Blir kjent med forumet

Det er vel fra fullført uke 6 det er noe å se? :happy:

4. ..Kirsebær.. Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Sist så jeg en liten ert med bankende hjerte 6+2 :)

• Liker Liker x 1
  5. LeneB Forumet er livet Marsboere 2020 Oktoberskatter 2014

7+2 og her ser jeg lille riskornet mitt sitt hjerte banke så vakkert! Var en herlig dag igår [emoji173]️❣️[emoji173]️[IMG]

• Hjertelig Hjertelig x 4
    • Liker Liker x 2
  6. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Min lille blobb, 6+6

• Hjertelig Hjertelig x 8
    • Liker Liker x 3
  7. HJT Glad i forumet

Fantastisk å se Avocado! Gratulerer såå mye med en frisk spire :D Godt blødningene ikke var noe å bekymre seg over :Heartred

• Liker Liker x 1
  8. LizRachel Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Febbisbebbis'18

En nydelig liten blobb :Heartred:Heartred:Heartred
    Gratulerer igjen, dette er så fortjent :Heartred:Heartred:Heartred
    Tenk at du skal bli mamma til det lille knøttet der :Heartbigred

9. ..Kirsebær.. Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

WhatsApp Image 2017-06-27 at 10.29.15 (1).jpg
    Hjertet slo og spiren bevegde mye på seg :) 2,44 cm. Ble satt tilbake fra 9+2 til 9+0. H*n var så søt! Nå kan jeg senke skuldrene litt før ny ul i uke 12 :)

• Liker Liker x 4
    • Hjertelig Hjertelig x 2
    Last edited: 27 Jun 2017
  10. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Såå herlig ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  11. krølle... Forumet er livet August 2018 Påskekyllingene 2020

Hils på blinkende bønna bølle bolle! Impulsiv ultralyd i dag, etter er innfall i går med akutt behov for verifisering. Det første jeg fikk høre var "ja her er det tvillinger!" Jeg ble helt stum. Deretter "men den ene er dessverre livløs". Sikkert stygt gjort av meg, men jeg ble faktisk lettet over at det nå "bare" er en. Blinkende bolla var 21 mm lang, navlesnor og morkake i full funksjon. 9+0 som passer fint med min egen beregning 8+6. Nå venter jeg bare på neste ul om et par uker [emoji13]

12. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Gratulerer ❤️

• Liker Liker x 1
  13. Victoriak90 Forelsket i forumet Snøfnuggene 2018

Her er min klump 8+3 [emoji173]️

• Liker Liker x 2
  14. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Så herlig ❤️ Grattis ✌

15. Victoriak90 Forelsket i forumet Snøfnuggene 2018

Takk [emoji1] herlig følelse å få se hjerte! Gleder meg til neste ultralyd om 19 dager, da er jeg 12 uker [emoji1][emoji173]️

• Liker Liker x 1
  16. Jente24år Flørter med forumet

Så herlig å se❤️ Har du fått henvisning til alle ultralydene, eller bestiller du time hos privat? :)

17. Frk. Lost Forelsket i forumet Febbisbebbis'18

6+5 og tidlig ultralyd. Førstegangsprøvere og har prøvd i over et år og var overbevist om MA eller svangerskap utenfor livmor (har kun en eggleder og så redd for den hehe :p). Ble litt bekymret da gynekologen titta og «rota» en liten stund før hun sa noe. Men mannen hadde allerede sett grunnen på skjermen..:wideyed: Føler kroppen min ville bevise noe for oss, for her var det to-for-en klumper og bankende hjerter du! :D Så lykkelig og målløs! (og litt stressa! :wacky:)

Vedlagte filer:

• test.jpg
      test.jpg
      Filstørrelse:
      83,6 KB
      Visninger:
      174
    • Liker Liker x 5
    • Hjertelig Hjertelig x 5
  18. ..Kirsebær.. Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Oi! Så fantastisk! Dobbel lykke! :Heartred:Heartred

19. Frk. Lost Forelsket i forumet Febbisbebbis'18

Ja :D Og så totalt uforventa! Tuller med at vi "tar igjen" tiden vi har brukt med å ta to i samme slengen ;) Så krysser bare fingrene nå for at alt går fint :) <3

• Hjertelig Hjertelig x 1
  20. LeneB Forumet er livet Marsboere 2020 Oktoberskatter 2014

Så koselig [emoji173]️gratulerer så masse med to skatter [emoji173]️

• Liker Liker x 1

Del denne siden