Våre UL-bilder ❤

Legger bildet av frøet vårt her og [emoji173] tul 6+1 :)

ec1d37292fd5f2f93097ca08a9c9c0c2.jpg
 
Oi! Så ifølge de har du termin 27 september?
Blir spennende å se senere! :)
Veldig ❤ holder meg til egne beregninger frem til Oul tenker jeg :)
Har syklus på 30 dager, så vet at menstermin ikke stemmer helt:)

Har du fått noen nye beskjeder, Hanne? ❤
 
Veldig ❤ holder meg til egne beregninger frem til Oul tenker jeg :)
Har syklus på 30 dager, så vet at menstermin ikke stemmer helt:)

Har du fått noen nye beskjeder, Hanne? ❤

Det gjør du nok rett i. :)

Oppdatert info står i tråden der jeg trenger hjelp..
 
Så flotte bilder!!!

Jeg lurer på en ting (er førstegangs, så vet faktisk ikke dette...)

Dere som blir flyttet fra menstermin til noe annet. Er det da basert på at jm ser på størrelse og utvikling på foster og deretter agjør ny termin, eller snakker dere om el og den slags og blir enig om hva som egentlig er unnfangelse og deretter regner ny termin?
 
Så flotte bilder!!!

Jeg lurer på en ting (er førstegangs, så vet faktisk ikke dette...)

Dere som blir flyttet fra menstermin til noe annet. Er det da basert på at jm ser på størrelse og utvikling på foster og deretter agjør ny termin, eller snakker dere om el og den slags og blir enig om hva som egentlig er unnfangelse og deretter regner ny termin?
Basert på lengde hos meg ihvertfall:) trodde selv jeg var 8+0, men jm sa at embryoet var lenger, så sa satte hun 8+4 når jeg var der. Men når jeg har nedtelling så bruker jeg begge. Er ikke endelig før Oul :happy::grumpy:
 
Åh så utroli
Fikk overraskende nok en UL idag jeg ikke kunne takke nei til, for det om jeg har time til UL om 2 dager. Gynekologen sa vi fikk se mye mer enn en kan forvente idag 5+6, for der var det lite embryo med hjerteaktivitet [emoji173]
86d772e9cbb644b220ef892b47a60cd7.jpg

Åh så utrolig moro!
 
Fikk overraskende nok en UL idag jeg ikke kunne takke nei til, for det om jeg har time til UL om 2 dager. Gynekologen sa vi fikk se mye mer enn en kan forvente idag 5+6, for der var det lite embryo med hjerteaktivitet [emoji173]
86d772e9cbb644b220ef892b47a60cd7.jpg
Herlig [emoji173] søren jeg angrer på at jeg ikke ba om bilde [emoji17][emoji22]
 
Back
Topp