Våre TUL bilder

Mitt lille nurk ble målt til 5mm og 6.2 uker, ble satt tilbake en uke. Skal tilbake om 3 uker for en ny UL :)

Gynekolog fant en 5cm cyst på høyre eggstokk. Noen andre som har opplevd dette ? Han sa den mest sannsynlig ville forsvinne igjen, men tar gjerne imot erfaringer

Får ikke lastet opp bilde, ser ut som filen er for stor :(
 
Mitt lille nurk ble målt til 5mm og 6.2 uker, ble satt tilbake en uke. Skal tilbake om 3 uker for en ny UL :)

Gynekolog fant en 5cm cyst på høyre eggstokk. Noen andre som har opplevd dette ? Han sa den mest sannsynlig ville forsvinne igjen, men tar gjerne imot erfaringer

Får ikke lastet opp bilde, ser ut som filen er for stor :(
Om du har bv forum-appen så funker opplasting bedre der. Måtte inn der for å laste opp siden websida sa at bildet var for stort[emoji2]
 
Mitt lille nurk ble målt til 5mm og 6.2 uker, ble satt tilbake en uke. Skal tilbake om 3 uker for en ny UL :)

Gynekolog fant en 5cm cyst på høyre eggstokk. Noen andre som har opplevd dette ? Han sa den mest sannsynlig ville forsvinne igjen, men tar gjerne imot erfaringer

Får ikke lastet opp bilde, ser ut som filen er for stor :(
8d84e275287316702aba0835b5042058.jpg
 
Her er min lille spire 7+5 på bildet, 9+2 idag. Skal tilbake på ny UL om 4uker, oppfølging på en cyste på ene eggstokken som ser ut til å vokse litt. Gleder meg til å se den lille i magen igjen :)
 

Vedlegg

  • received_1900860750203508.jpeg
    received_1900860750203508.jpeg
    128,2 KB · Visninger: 113
Mitt lille nurk ble målt til 5mm og 6.2 uker, ble satt tilbake en uke. Skal tilbake om 3 uker for en ny UL :)

Gynekolog fant en 5cm cyst på høyre eggstokk. Noen andre som har opplevd dette ? Han sa den mest sannsynlig ville forsvinne igjen, men tar gjerne imot erfaringer

Får ikke lastet opp bilde, ser ut som filen er for stor :(

Det har jeg masse av til tider. Har noe som heter PCOS.. som rett og slett danner cyster på eggstokken. Eggene blir til cyster pga hormonforstyrrelser etc. Helt harmløst, men som igjen kan gjøre det vanskelig å bli gravid. De sprekker og forsvinner, kan kjenne ut som murringer til en kraftig mensen til tider.
 
Dere som er nærmere 12 uker og tatt ultralyd, hvor langt ned i magen finner de fosteret?
 
Her er lille knøttet vårt - 10+4 (Utvendig ultralyd)
Var så aktiv på ultralyden så vi fikk se den vifte med armer og bein, noe vi også fikk med video av. Utrolig koselig. På bildene har den hånden foran ansiktet, gjemmer seg litt!
Fikk også se 3D ultralyd der man får se barnet ovenfra, selv om dette ikke var inkludert i prisen.
Veldig flott opplevelse.
 

Vedlegg

  • SV.UKE 10_0010.JPG
    SV.UKE 10_0010.JPG
    319,7 KB · Visninger: 119
  • SV.UKE 10_0013.JPG
    SV.UKE 10_0013.JPG
    62,8 KB · Visninger: 122
ccb2a99002fd205633aff6da443feb6e.jpg


Min lille ble satt til 9 + 2 i dag og 2.1 cm [emoji7][emoji7]

Kjempe aktiv med masse bevegelser og sterkt hjerte. Er en cyst på navlestrengen, men gynekologen sa det ikke var noe farlig så alt skal være i skjønneste orden [emoji173]
 
Back
Topp