Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det er noe hel eget med digital12 dpo og kjørte på med en digital også i dag. Strimmelen har hatt litt økning fra i går
Er det bare meg som ikke føler det er hel virkelig før man tar digital? Alt kan jo skje enda, det er jeg smertelig klar over, men jeg velger å glede forsiktig meg over et foreløpig vellykket innsett![]()

Så da måtte jeg ty til Metode tidlig, selv om de visstnok ikke er så gode..
Tatt på morgenurin i dag, 10 dpo.Syns jeg kan skimte noeJeg trodde jeg hadde bestilt tidligtester fra Babyplan, men etter to dager oppdaget jeg at det var de vanlige jeg hadde kjøptSå da måtte jeg ty til Metode tidlig, selv om de visstnok ikke er så gode..
Føler at jeg ser antydning til noe, men det kan like gjerne være innbilningTatt på morgenurin i dag, 10 dpo.
Skjønner godt at du synes det er skummeltHåper sånn at jeg kan få være med i denne termingruppen. Vi har prøvd i ett år inkludert en MA som var smått traumatisk. Ingen barn fra før. Tok en test i dag tidlig, skimtet noe men fikk det ikke på bilde. Så samlet jeg blære full i 5 timer til mannen kom hjem og da så vi det som er på bildet her. Jeg kjenner det er blandede følelser innfor et "nytt forsøk". Jeg er så redd for å miste igjen, og er trist for at MA'et vi hadde liksom har ødelagt litt gleden ved dette nye svangerskapet...
Krysser fingrene for at det går denne gangen!Uten at jeg har noen bilder, så er det akkurat likt her! Stresser jeg også, samtidig som jeg husker fra svangerskapet med datteren, at de første dagene virket det som om det ikke økte, da det er snakk om så lite hcg foreløpigJeg var så glad i går fordi den hadde økt fra dagen før. I dag, 13 dpo føler jeg den er svakere. Sterkere enn 11 dpo, men svakere enn 12 dpo![]()
Om du tester hver dag, så prøv å ta bort annenhver test før du sammenligner iallefall! Det utgjorde mye for megTakk for beroligende svarHåper spiren sitter for oss begge, hele veien! Får prøve å slutte å teste hver dag
![]()

Krysser fingrene for at det går rett veiJeg har hatt en veldig rar syklus denne mnd, men begynte med en rosa blødning onsdag, blødd mindre enn vanlig mensen men blødd slik jeg har måtte bruke ob. Blødningen stoppet i dag på dag tre og jeg fikk denne testen. Usikker på hvilke DPO jeg er på, men tipper 9DPO. (en god del svakere enn din test Lillemor23)
Vis vedlegget 484883
Krysser fingrene for at den øker!
Jeg skjønner deg godt. Føler likt. Har hatt to Sa og to Ma i løpet av 1.5 år. Neste graviditet kommer være ren redsel og ikke mye glede i starten.Håper sånn at jeg kan få være med i denne termingruppen. Vi har prøvd i ett år inkludert en MA som var smått traumatisk. Ingen barn fra før. Tok en test i dag tidlig, skimtet noe men fikk det ikke på bilde. Så samlet jeg blære full i 5 timer til mannen kom hjem og da så vi det som er på bildet her. Jeg kjenner det er blandede følelser innfor et "nytt forsøk". Jeg er så redd for å miste igjen, og er trist for at MA'et vi hadde liksom har ødelagt litt gleden ved dette nye svangerskapet...
Det skjedde akkurat det samme med meg, svakere 13 dpo, og sterkere 14 dpo igjen..Takk for beroligende svarHåper spiren sitter for oss begge, hele veien! Får prøve å slutte å teste hver dag
![]()
Da krysser jeg fingrene for at det samme skjer med meg, for who am I kidding? Klarer nok ikke la være å teste i morgenDet skjedde akkurat det samme med meg, svakere 13 dpo, og sterkere 14 dpo igjen..