Har flere tester liggende ja så tar nok i morgen for å forhåpentligvis få et mer tydelig svarDen første er den i alle fall ingen tvil om at er en strek på! Har du flere tester? Test i morgen tidlig,da vil du nok få klarere strek om du er gravid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har flere tester liggende ja så tar nok i morgen for å forhåpentligvis få et mer tydelig svarDen første er den i alle fall ingen tvil om at er en strek på! Har du flere tester? Test i morgen tidlig,da vil du nok få klarere strek om du er gravid![]()
Ser noe svakt! Men vanskelig å vite om det er skygger sikkert. Hvor mange dpo?Her er alle testene eg har tatt men i tilfeldig rekkefølge så ane ikke
Usikker da jeg ikke helt vet.Ser noe svakt! Men vanskelig å vite om det er skygger sikkert. Hvor mange dpo?
Ser du forsatt strek?Ser noe svakt! Men vanskelig å vite om det er skygger sikkert. Hvor mange dpo?
Det går heilt fint for eg freake litt ut. Eg har 4 kids og egentlig ikkje mann..Har ikke sett noe på noen av testene du har delt dessverre...
Jeg ser heller ingenDet går heilt fint for eg freake litt ut. Eg har 4 kids og egentlig ikkje mann..
Må nok si at jeg ikke ser noe på denne.Ser du forsatt strek?
Hvis det er sånn at du ikke håper den er positiv, så vil jeg si at det ser veldig lovende ut!Det går heilt fint for eg freake litt ut. Eg har 4 kids og egentlig ikkje mann..