Våre tester

Kun tatt strimler DPO 10,11,12 men fikk positiv digital på DPO 11 og nå 13.
er 3+5 i dag.
Tror ikke jeg blir å teste noe mer fremover nå, overanalysere alt merker jeg
Testene var mye tydeligere denne runden og sympt kom så mye tidligere enn med første

Vedlegg

• IMG_3846.jpeg
    IMG_3846.jpeg
    839,5 KB · Visninger: 24
  • IMG_3869.jpeg
    IMG_3869.jpeg
    475,3 KB · Visninger: 24
Her er mine 9,10 og 11 DPO. Nederst den første og fortsetter oppover. Hadde digital 1-2 uker i går, 10 DPO :Heartred

Vedlegg

• IMG_0740.jpeg
    IMG_0740.jpeg
    111,7 KB · Visninger: 40
IMG_5122.jpeg

I følge unnfangelsesdag så skal jeg være 5+4, men siden denne testen ble tatt den dagen jeg forventet menstrasjon, så vil jeg tro at eggløsning har vært en del senere og en liten svømmer har holdt seg godt fast. Det er altså 14 DPO i følge flo, og 16 dager etter når vi har lagt inn aksjer uten å vite det.

Den er svak, så spent på hva som eventuelt blir termin.

(Har ingen tidligere tester, denne ble tatt på gøy fordi toddleren plutselig sto på hodet noen dager, uten noen som helst tanke om at den skulle være positiv. )

Litt glad for at det ikke ligger noen tråd for terminliste her ennå, for det er for skummelt. Men her tør jeg!

Her er mine inntørkede tester 10-14 dpo (er 14 i dag):
IMG_1477.jpeg

Hadde spinket og spart på en digital med ukesindikator til i dag tidlig, og så var jeg så fjern at jeg satte på nedtelling på mobilen på 3 MINUTTER og 20 sekunder! Fikk ikke med meg at den hadde lagt inn minutter av seg selv. Dustete iphone! Så, jeg ødela testen fordi jeg dyppa den for lenge :smiley-angry017

Litt glad for at det ikke ligger noen tråd for terminliste her ennå, for det er for skummelt. Men her tør jeg!

Her er mine inntørkede tester 10-14 dpo (er 14 i dag):
Vis vedlegget 474917

Hadde spinket og spart på en digital med ukesindikator til i dag tidlig, og så var jeg så fjern at jeg satte på nedtelling på mobilen på 3 MINUTTER og 20 sekunder! Fikk ikke med meg at den hadde lagt inn minutter av seg selv. Dustete iphone! Så, jeg ødela testen fordi jeg dyppa den for lenge :smiley-angry017
Ser jo grådig bra ut dette! Haha, den er veldig lei :laughing002 Jeg sparer min til lørdag (15 DPO), håper da å få 2-3 på den :smiley-angelic001

Ser jo grådig bra ut dette! Haha, den er veldig lei :laughing002 Jeg sparer min til lørdag (15 DPO), håper da å få 2-3 på den :smiley-angelic001
Haha, jaaa! Ble så voldsomt irritert på meg selv for at jeg ikke bare telte vanlig :banghead:
Og det var min plan også! Tenkte det var en viss sjanse for å få 2-3 uker allerede i dag.
Heldigvis hadde jeg bestilt en ny to-pack som jeg skal hente nå etterpå, så da blir det ukesindikator først på 15 dpo på meg også gitt :hilarious:

Lykke til på lørdag! Håper du legger ut resultatet her :cat:

Haha, jaaa! Ble så voldsomt irritert på meg selv for at jeg ikke bare telte vanlig :banghead:
Og det var min plan også! Tenkte det var en viss sjanse for å få 2-3 uker allerede i dag.
Heldigvis hadde jeg bestilt en ny to-pack som jeg skal hente nå etterpå, så da blir det ukesindikator først på 15 dpo på meg også gitt :hilarious:

Lykke til på lørdag! Håper du legger ut resultatet her :cat:
Hehehe!

Hadde et håp om 2-3 i dag jeg også, men neida, fortsatt 1-2 :happy3 Så da får vi bare være tålmodige begge to da :nailbiting: takk! Du også !! Ja, skal oppdatere :smiley-bounce012

Hehehe!

Hadde et håp om 2-3 i dag jeg også, men neida, fortsatt 1-2 :happy3 Så da får vi bare være tålmodige begge to da :nailbiting: takk! Du også !! Ja, skal oppdatere :smiley-bounce012
Jeg fant ut at jeg hadde holdt meg i over 4 timer, så jeg gikk rett på sak med én gang jeg kom tilbake fra butikken med pakka. Og see!

IMG_1482.jpeg

For en (midlertidig) lettelse! So far so good :smiley-angelic001

Håper det straks dukker opp flere sånne her :love7

Jeg fant ut at jeg hadde holdt meg i over 4 timer, så jeg gikk rett på sak med én gang jeg kom tilbake fra butikken med pakka. Og see!

Vis vedlegget 474926

For en (midlertidig) lettelse! So far so good :smiley-angelic001

Håper det straks dukker opp flere sånne her :love7
Oooooiiii!! Gratulerer så mye :smiley-bounce012 :Heartpink Haha ja det føles som en stor (midlertidig) lettelse det, er jo en liten milepæl! Håper å joine deg veldig snart :smiley-angelic001

Jeg føler dagens test på morgenurin er svakere enn gårsdagens som ble tatt på ettermiddagen Det skal sies at den øverste (gårsdagens) er godt tørket inn, men føler det er et dårlig tegn uansett? Er så bekymret etter forrige endte i SA

Vedlegg

• IMG_0538.jpeg
    IMG_0538.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 7
Så kjekt med så mange fine positive tester! Må alle sine bare bli sterkere fremover :smiley-angelic001 Noen som skal ta blodprøve?

Jeg er litt i sjokk nå. Tok en digital for why not liksom, men svaret...:wideyed: Er det ikke VELDIG tidlig med 2-3 når man er 3+6? Jeg har ikke forventet mens før i morgen:hilarious:IMG_5962.jpeg

Back
Topp