Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, vel, jeg orket ikke risikere negativ! Vet at sannsynligheten for positiv før 10dpo er liten. Men dine så jo virkelig fine ut, så tydelig stigning ogVeldig fine tester du har! Og så lenge du greide å holde deg før du testet
Her er mine, med dagens (12 DPO):
Vis vedlegget 474833

Ser jo grådig bra ut dette! Haha, den er veldig leiLitt glad for at det ikke ligger noen tråd for terminliste her ennå, for det er for skummelt. Men her tør jeg!
Her er mine inntørkede tester 10-14 dpo (er 14 i dag):
Vis vedlegget 474917
Hadde spinket og spart på en digital med ukesindikator til i dag tidlig, og så var jeg så fjern at jeg satte på nedtelling på mobilen på 3 MINUTTER og 20 sekunder! Fikk ikke med meg at den hadde lagt inn minutter av seg selv. Dustete iphone! Så, jeg ødela testen fordi jeg dyppa den for lenge![]()
Jeg sparer min til lørdag (15 DPO), håper da å få 2-3 på den 
Haha, jaaa! Ble så voldsomt irritert på meg selv for at jeg ikke bare telte vanligSer jo grådig bra ut dette! Haha, den er veldig leiJeg sparer min til lørdag (15 DPO), håper da å få 2-3 på den
![]()

Hehehe!Haha, jaaa! Ble så voldsomt irritert på meg selv for at jeg ikke bare telte vanlig
Og det var min plan også! Tenkte det var en viss sjanse for å få 2-3 uker allerede i dag.
Heldigvis hadde jeg bestilt en ny to-pack som jeg skal hente nå etterpå, så da blir det ukesindikator først på 15 dpo på meg også gitt
Lykke til på lørdag! Håper du legger ut resultatet her![]()
Så da får vi bare være tålmodige begge to da
takk! Du også !! Ja, skal oppdatere 
Jeg fant ut at jeg hadde holdt meg i over 4 timer, så jeg gikk rett på sak med én gang jeg kom tilbake fra butikken med pakka. Og see!Hehehe!
Hadde et håp om 2-3 i dag jeg også, men neida, fortsatt 1-2Så da får vi bare være tålmodige begge to da
takk! Du også !! Ja, skal oppdatere
![]()

Oooooiiii!! Gratulerer så myeJeg fant ut at jeg hadde holdt meg i over 4 timer, så jeg gikk rett på sak med én gang jeg kom tilbake fra butikken med pakka. Og see!
Vis vedlegget 474926
For en (midlertidig) lettelse! So far so good
Håper det straks dukker opp flere sånne her![]()
Haha ja det føles som en stor (midlertidig) lettelse det, er jo en liten milepæl! Håper å joine deg veldig snart 
Noen som skal ta blodprøve?