Våre tester

Etter SA i oktober ble det en liten pause i prøvingen. Men plutselig var vi her likevell ❤️ Etter opplevelsen sist tørr jeg ikke å juble helt enda. Og det skremmer meg litt at testene på morgenurinen er så svake. Men testene er uansett sterkere enn sist gang, så det er håp! Flere som opplever svake tester på morgenen?

Her er tester fra søndag, mandag og tirsdag. De 3 øverste er morgenurinen og de 3 nederste er tatt på dagens andre urin. Fikk 1-2 på CB i går, er 15 dpo i dag :)
Mine er alltid sterkere på kveld

Krysser fingrene for deg❤️ så godt å få UL sånn at du får et sikkert svar med en gang! Tok du blodprøve sist også?
Ja men sist hadde jeg super HCG stigning og alt så fint ut. Så jeg tok 4 blodprøver å tidlig UL å klarte å la det ligge. Jeg vet også at svangerskap er forskjellige.. Men ja.. Jeg får se i morgen :)

Dere som har testet med rfsu weeks test, når har dere fått sterke streker på T3 og T4? Eller blir de ikke like sterk som de på T1 og T2? :confused005 Jeg er 5+4, og tok denne nå i ettermiddag. Har drukket en del i dag, og 3 timer siden sist jeg var på do, så ganske lyst urin da.
Hadde 3+ på clearblue digital for 5 dager siden.

Vedlegg

• IMG_9074.jpeg
    IMG_9074.jpeg
    755,8 KB · Visninger: 28
14 dager siden innsett av 5 dagers embryo, så 19DPO / 4 + 5. Hadde offisiell testdato idag, så måtte ta en, men fikk selvsagt ikke tak i St Olavs da. Testen er i alle fall positiv og jeg anser meg ferdig på test-kjøret nå :cat: I dag traff dessuten kvalmen meg så hardt at jeg såvidt skulle klare å komme meg på jobb.,.
IMG_2444.jpeg

Ja men sist hadde jeg super HCG stigning og alt så fint ut. Så jeg tok 4 blodprøver å tidlig UL å klarte å la det ligge. Jeg vet også at svangerskap er forskjellige.. Men ja.. Jeg får se i morgen :)
Krysser fingre for deg og spiren!! Oppdater oss gjerne etter UL!

Dere som har testet med rfsu weeks test, når har dere fått sterke streker på T3 og T4? Eller blir de ikke like sterk som de på T1 og T2? :confused005 Jeg er 5+4, og tok denne nå i ettermiddag. Har drukket en del i dag, og 3 timer siden sist jeg var på do, så ganske lyst urin da.
Har hørt at rfsu aldri gir sterke streker :P

Jeg tok denne nå, 3 uker siden insett av blasto (ivf)

Vedlegg

• 20251120_054340.jpg
    20251120_054340.jpg
    1,9 MB · Visninger: 22
Back
Topp