Jeg kan ikke teste før tidligst fredag 8. August. Men jeg vil gjerne følge med på deres tester 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tror jeg må kjøpe en til digital for å se 3+ også. Pga. MA før første barn så vil jeg se økning
Hadde litt forskjellige tester så ikke helt lett å sammenligne. Men den øverste testen ble tatt lørdag, første digitale på tirsdag og siste digitale i går, så dette er vel grei økning på 5 dager tror jeg 

Veldig fin stigningHer er mine. Hva tenker dere?fikk 2-3 på clearblue 4+0
![]()

La inn i premom appen, og den registrerte svakere, så ble brått usikker. Men, takkNei ser sterkere ut![]()

Jeg synes også den ser sterkere utØverste er fra i går, nederst i dag. Er den svakere? Vis vedlegget 466176
Men har lest at fra dag til dag kan det variere litt på testene pga. at det tar opp til to døgn for hcg å dobles, i tillegg til forskjellig konsentrasjon i urinen og mulig at det er forskjellig batch på testene. Sistnevnte kan man vel se hvis kontrollstrek også har litt ulik styrke tror jeg. Så ta en ny i morgen og sammenlign med den fra i går hvis du er usikker 
Synes også at den ser sterkere ut. Men obs, de kan bli svakere uten at det trenger skyldes nedgang i hCG. Testene er blant annet vare på hvor konsentrert urinen er, så at du f.eks hadde drukket litt ekstra vann kvelden i forveien kunne vannet ut testen og gjort resultatet svakere selv om hCG-nivået i kroppen er på vei opp. Hvis du ser på testene mine over her så ser du at jeg også har resultater som svinger litt, det viktigste er trenden over tid. Og etter at strekene er like sterke er det ikke mye vits i å fortsette å teste merLa inn i premom appen, og den registrerte svakere, så ble brått usikker. Men, takk![]()
TakkJeg synes også den ser sterkere utMen har lest at fra dag til dag kan det variere litt på testene pga. at det tar opp til to døgn for hcg å dobles, i tillegg til forskjellig konsentrasjon i urinen og mulig at det er forskjellig batch på testene. Sistnevnte kan man vel se hvis kontrollstrek også har litt ulik styrke tror jeg. Så ta en ny i morgen og sammenlign med den fra i går hvis du er usikker
![]()
vet jo dette egentlig, men lett å glemme når man blir litt paranoid 
Så betryggende!Synes også at den ser sterkere ut. Men obs, de kan bli svakere uten at det trenger skyldes nedgang i hCG. Testene er blant annet vare på hvor konsentrert urinen er, så at du f.eks hadde drukket litt ekstra vann kvelden i forveien kunne vannet ut testen og gjort resultatet svakere selv om hCG-nivået i kroppen er på vei opp. Hvis du ser på testene mine over her så ser du at jeg også har resultater som svinger litt, det viktigste er trenden over tid. Og etter at strekene er like sterke er det ikke mye vits i å fortsette å teste mer![]()
takk! Etter jeg opplevde MA, selv om jeg fikk barn etterpå, så kjenner jeg at jeg bare ikke helt stoler på det.. gleder meg til å passere uke 12, føles litt tryggere da.Gratulerer! Hvor langt er du? Vil så gjerne prøve i dag igjen men den viste 2-3 i går så burde vel egentlig vente noen dager til…
Jeg skjønner veldig godt det. Opplevde selv en MA før mitt første barn som ble oppdaget på UL og ved neste graviditet så stolte jeg ikke på kroppen før jeg kjente masse liv. Så jeg kommer til å bestille flere ultralyder denne gangen også for å slippe å stresse så mye og ikke viteSå betryggende!takk! Etter jeg opplevde MA, selv om jeg fikk barn etterpå, så kjenner jeg at jeg bare ikke helt stoler på det.. gleder meg til å passere uke 12, føles litt tryggere da.