Våre tester

Morromora91

Forelsket i forumet
Stjerneskuddene 2024
☀️Påskeliljene 2026☀️
Jeg kan ikke teste før tidligst fredag 8. August. Men jeg vil gjerne følge med på deres tester :Heartred

Her er noen av mine tester. Men synes smilereader er litt dritt egt

Vedlegg

• Screenshot_20250730_113514_SmileReader.jpg
    Screenshot_20250730_113514_SmileReader.jpg
    151,9 KB · Visninger: 63
Her er mine tester, datoer til venstre. Testet positivt 17. juli så nå har testene blitt såpass sterke at jeg ikke tenker det er mye vits i å teste lenger :happy:
IMG_0136.jpeg

første test var egentlig negativ, men på kvelden når den hadde tørka så syntes jeg at jeg så en meeeget svak strek. Deretter ble streken sterkere og har nå tatt to stk. digital som viste økning på to dager :happy: Tror jeg må kjøpe en til digital for å se 3+ også. Pga. MA før første barn så vil jeg se økning :love017 Hadde litt forskjellige tester så ikke helt lett å sammenligne. Men den øverste testen ble tatt lørdag, første digitale på tirsdag og siste digitale i går, så dette er vel grei økning på 5 dager tror jeg :happy:

IMG_7274.jpeg

Fra i går 4+6. Nå er testene slutt så venter på å ta digital cb for 3+ og etter det får det være slutt på testingen :happy:

Vedlegg

• IMG_8002.jpeg
    IMG_8002.jpeg
    237,6 KB · Visninger: 9
Øverste er fra i går, nederst i dag. Er den svakere? Vis vedlegget 466176
Jeg synes også den ser sterkere ut :happy: Men har lest at fra dag til dag kan det variere litt på testene pga. at det tar opp til to døgn for hcg å dobles, i tillegg til forskjellig konsentrasjon i urinen og mulig at det er forskjellig batch på testene. Sistnevnte kan man vel se hvis kontrollstrek også har litt ulik styrke tror jeg. Så ta en ny i morgen og sammenlign med den fra i går hvis du er usikker :Heartred

La inn i premom appen, og den registrerte svakere, så ble brått usikker. Men, takk :Heartred
Synes også at den ser sterkere ut. Men obs, de kan bli svakere uten at det trenger skyldes nedgang i hCG. Testene er blant annet vare på hvor konsentrert urinen er, så at du f.eks hadde drukket litt ekstra vann kvelden i forveien kunne vannet ut testen og gjort resultatet svakere selv om hCG-nivået i kroppen er på vei opp. Hvis du ser på testene mine over her så ser du at jeg også har resultater som svinger litt, det viktigste er trenden over tid. Og etter at strekene er like sterke er det ikke mye vits i å fortsette å teste mer :)

Jeg synes også den ser sterkere ut :happy: Men har lest at fra dag til dag kan det variere litt på testene pga. at det tar opp til to døgn for hcg å dobles, i tillegg til forskjellig konsentrasjon i urinen og mulig at det er forskjellig batch på testene. Sistnevnte kan man vel se hvis kontrollstrek også har litt ulik styrke tror jeg. Så ta en ny i morgen og sammenlign med den fra i går hvis du er usikker :Heartred
Takk :Heartred vet jo dette egentlig, men lett å glemme når man blir litt paranoid :smiley-ashamed004

Synes også at den ser sterkere ut. Men obs, de kan bli svakere uten at det trenger skyldes nedgang i hCG. Testene er blant annet vare på hvor konsentrert urinen er, så at du f.eks hadde drukket litt ekstra vann kvelden i forveien kunne vannet ut testen og gjort resultatet svakere selv om hCG-nivået i kroppen er på vei opp. Hvis du ser på testene mine over her så ser du at jeg også har resultater som svinger litt, det viktigste er trenden over tid. Og etter at strekene er like sterke er det ikke mye vits i å fortsette å teste mer :)
Så betryggende! :joyful: takk! Etter jeg opplevde MA, selv om jeg fikk barn etterpå, så kjenner jeg at jeg bare ikke helt stoler på det.. gleder meg til å passere uke 12, føles litt tryggere da.

20250802_072606.jpg
Tok en digital i dag, og det er så tilfredsstillende :joyful: nå skal jeg ta ny strimmel i morgen, så annen hver dag frem til teststreken er like sterk som kontroll streken, så skal siste digitale spare til jeg vet jeg får 3+ :angelic:

Så betryggende! :joyful: takk! Etter jeg opplevde MA, selv om jeg fikk barn etterpå, så kjenner jeg at jeg bare ikke helt stoler på det.. gleder meg til å passere uke 12, føles litt tryggere da.
Jeg skjønner veldig godt det. Opplevde selv en MA før mitt første barn som ble oppdaget på UL og ved neste graviditet så stolte jeg ikke på kroppen før jeg kjente masse liv. Så jeg kommer til å bestille flere ultralyder denne gangen også for å slippe å stresse så mye og ikke vite :love017

Back
Topp