Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaaa høsteple
Nå må det være din tur 
Jeg håper så veldig på det ❤❤ at det blir vår alles tur nåJaaaaa høstepleNå må det være din tur
![]()

For meg har det ikke betydd noe uansett sett hvor bra og riktig hcgøkning har værtVeldig godt tegn. Av de svangerskapene jeg testet ops 9 dpo har jeg gått helt i mål (hvis denne sitter så klart). Der jeg testet senere har jeg mistet..
For meg har det ikke betydd noe uansett sett hvor bra og riktig hcgøkning har værtdessverre. Men det er jo viktig med rett økning for å ha riktig utvikling, det er bare det at det er ikke det som har gjort at vi har mistet. Har selvsagt hatt sa der det var tydelig det ikke var levedyktig pga dårlig økning, da. Men det er lov å håpe!
![]()
Fine babystrekerMine tester 9-12 dpo![]()

Fine tester hos deg ogsåJeg har vært stressa fordi testene har virka litt for svake. Heldigvis fikk jeg sterkere i dag 13 dpo. Nå er jeg tom for strimler og det er like greit, blir litt smågal av å skulle sjekke hele tidenLeser forøvrig at mange har litt dårlig erfaring med babyplan fargestoffet. Jeg tar en digital om en ukes tid og sier meg fornøyd.
![]()
ja kjenner også litt på stresset med hele testingen, men tenker å teste til over IKM 
Jeg har lutealfase på 11 dager, så IKM var i går for min del.Fine tester hos deg ogsåja kjenner også litt på stresset med hele testingen, men tenker å teste til over IKM
ja like greit å gå tom, da er det ikke et spørsmål lengre
![]()

Jaa meg ogsåJeg har lutealfase på 11 dager, så IKM var i går for min del.Var en helt herlig følelse å se denne deilige streken i dag. Har lyst til å rope til verden at jeg er gravid
![]()