Tusen takk TimiGratulerer, Litjmora! Denne skal sitte hele veien![]()
Ja nå må den sitte!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk TimiGratulerer, Litjmora! Denne skal sitte hele veien![]()
Ja nå må den sitte!Åå gratulerer
Hei, melder meg forsiktig inn her. Min første positive graviditetstest noen sinne. Tror jeg e 15 dpo, 4+1. Jeg er i sjokk. Etter å ha prøvd i 6 måneder fikk vi endelig positiv. Hadde bare en test.... Tørr så vidt å tro på det. Men det er vell ikke noe slikt som falsk positiv? Håper dette går hele veien![]()

Gratulerer så mye16 dpo og 2-3 på CBJeg har en til digital som jeg tar om en uke. Skal ikke teste mer enn det
Tørr å tro på dette no, for en helt ubeskrivelig og uvirkelig opplevelse å vær e gravid for første gang og få positive tester
gratulerer så mye til alle her inne, gler meg til å følge dere
![]()
Mine tester 5 dager før forventet mens.. Fremdeles litt i sjokk over så tidlige resultater![]()

Sier et veldig forsiktig hei
Her er mine to tester i dag tidlig, den øverste er vanlig, og den nederste er en tidlig test. Tatt på samme urin.
Kjenner forhåpningene bygger seg opp, men litt mer redd enn sist gang![]()

Får ikke gjort noe fra eller til uansett om det skjærer seg. Og så får vi håpe legetime neste uke gir positive resultater.Syns det er en svak stigning ( fikk ikke tak i annet merke…) men Stigning non the less. Kommer til å ta en clearblue i slutten av Uka/starten av neste uke for å se etter 3+. Men per nå er jeg gravid. Og det får gå som det går.Får ikke gjort noe fra eller til uansett om det skjærer seg. Og så får vi håpe legetime neste uke gir positive resultater.
Sånn jeg har skjønt det så stiger hcg annenhver dag så hvis man tester hver dag så vil man ikke se noe umiddelbar stigning.
Jeg har valgt å ikke ta mer enn de to testene jeg har tatt til no. Så stoler jeg på det og tar en test i neste uke for å se om jeg får 3+jeg tror at det å teste så mye gjør oss stresset og får oss til å overtenke på de svarene vi får. Jeg forstår veldig godt at det e vanskelig å la være. Jeg tror bare man slipper mye stress ved å la være. Dette er grunnen for at jeg disse 6 månedene vi har prøvd bare har tatt 1 annen test enn de 2 jeg har fått positiv på nå. Jeg har bare testet når jeg har vært noen dager forsinket med mensen. For jeg ønsket en klar strek der det ikke var noe tvil.Jeg har full forståelse for dere som tester, har ikke vært lett å vente!
Jeg ville rådet deg til å ikke ta mer tester før ny digital og så legetimeKanskje du slapper litt mer av da.
Så håper jeg virkelig at den lille holder til mål for deg
![]()
10dpo.