Våre tester ❤️

Måtte ta ny test :bag: ringte også jordmor og ble møtt av en ikke så veldig hyggelig én

Må ringe fastlege hvis jeg vil ha blodprøver

Måtte ta ny test :bag: ringte også jordmor og ble møtt av en ikke så veldig hyggelig én

Må ringe fastlege hvis jeg vil ha blodprøver

Fin test! ❤️ søren så vanskelig folk skal være da... ring fastlegen du!

Er 6+0 i dag, men redd testen er litt svak. Ikke tatt test siden 12dpo
*sniker litt her, siden jeg elsker å se på tester* :knegg:
Du ser at du holder denne «feil» vei? Den siden det står T på er jo den absolutt sterkeste streken. Og streken ved siden av C er den svakeste. Det er jo en helt super test om du snur den riktig vei :)

*sniker litt her, siden jeg elsker å se på tester* :knegg:
Du ser at du holder denne «feil» vei? Den siden det står T på er jo den absolutt sterkeste streken. Og streken ved siden av C er den svakeste. Det er jo en helt super test om du snur den riktig vei :)
Står ikke noe c eller T på denne, er den testen til rfsu

Står ikke noe c eller T på denne, er den testen til rfsu

Jeg ser også C og T! :shy:
Teststreken er også alltid ned ved der man dypper i urin! Så denne kan jo egentlig ikke bli sterkere ❤️

Altså er jo Teststreken som er mørkest lilla så ble nervøs da den andre streken, altså c er mye svakere nå i uke 6

Altså er jo Teststreken som er mørkest lilla så ble nervøs da den andre streken, altså c er mye svakere nå i uke 6
Vanlig fenomen ved sterke tester og mye hcg! :)
«What is a dye stealer test? When the positive test line on a pregnancy test is stronger than the control line, it is called a “dye stealer test.” Pregnancy tests detect hCG. When hCG levels are high, the positive test line can be so strong that it steals the dye from the control.»

Her er den riktig vei, kontroll linjen (T) er mye sterkere enn C streken :(

Vedlegg

• IMG_20231017_153144.jpg
    IMG_20231017_153144.jpg
    1,8 MB · Visninger: 60
Her er den riktig vei, kontroll linjen (T) er mye sterkere enn C streken :(

Det er omvendt ja, T = teststrek og C = kobtrollstrek, denne er kjempe positiv og kan ikke bli sterkere! Bare å slappe av❤️

Back
Topp