Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er skrevet tidligere her på tråden at rfsu er veldig dårlige . Så ville stolt mer på de andreVis vedlegget 415885
Disse er tatt tirsdag og i dag. Ser en liten økning.
Vis vedlegget 415886
Disse er tatt på samme urin i dag. Hvorfor er streken på rfsu så svak mon tro![]()

rfsu er dårlige. Skal vise deg når jeg kommer hjemVis vedlegget 415885
Vis vedlegget 415886
Disse er tatt på samme urin i dag. Hvorfor er streken på rfsu så svak mon tro![]()
Vis vedlegget 415885
Vis vedlegget 415886
Man blir helt tullete av denne målinga, enten er den for lav eller for høyHei, ny her. Har testet positivt siden 10 DPO, er nå 21 DPO ((5+0). Tok hcg 13 dpo som var 106, og ny hcg 20 dpo som var 4600 ble jo skikkelig bekymra pga den ekstreme stigninga. Doblingstid på rett over 24 timer i gj.snitt. Livredd for kromosomavvik, blæremola etc…huff, skal ikke være lett
Be om tidlig ul?Takk, da kan jeg slutte å bekymre megHer ser du 3+6 og 4+0
også skal jeg kaste resten av de i søpla Dagensså stas å se "gravid" på cb testen. Når den sier 1-2 må jeg jo hatt El senere enn jeg trodde? Den ville vel vist 2-3 nå, siden ikm var 25.09.