Her er min 4+2. Er litt usikker for jeg synes den er så svak. Forrige graviditet fikk jeg super sterke tester med en gang. Fikk sterk eggløsningstest da :
Ååh takk blir litt mer sikker når jeg hører sånt brukte cb og boots for to dager siden og begge ble like svake, kunne såvidt se streken på bildene. Tenkte å ta ny cb på onsdag
Fikk ikke lagt ut bilde av fersk test, for det står at det er for stort.... meeeeen fikk tattet av den i etterkant og den er så klar at jeg gidder ikke ta flere.
Er 4+1 i dag og her er min siste test, kommer ikke til å ta fler Må jo begynne å tro på det snart eller
Mine billigstrimler. Skulle gjerne sett at de siste var sterkere. Håper på en ordentlig sterk hvor teststreken er minst like tydelig som kontrollstreken. Har en digital liggende. Tok en som viste 1-2 for 5-6 dager siden. Sparer den siste til jeg er 5+3 og håper den viser 3+ da. Litt besatt av testingen denne gang
Fikk denne i dag og jeg er 5+0, så hcg stiger fint å kan vel ikke bli så mye stilt tilbake hvis jeg får 3+ den dagen jeg akkurat er 5+0?
Den øverste 18 dpo, så 19 og den digitale 20 dpo (4+4). Fikk en blødning 15 dpo så antok av det var mensen, men den var så rar så bestemte meg for å ta test Samtidig er jeg bekymret siden jeg da drakk en del alkohol (ferie vettu). Gleder meg til å ta en ny digital neste uke for å se 3+ og om det går rette veien.