Våre terminer

Fikk overraskende nok denne i dag:nailbiting: Melder meg forsiktig inn her. Klarer ikke helt å tro på det fordi jeg har ingen symptomer i det hele tatt, kun forsinket mens. Mista 2 ganger før og da hadde jeg masse symptomer, så vi får se om den sitter denne gangen. Uansett foreløpig termin er 17. juni:happy:
Oi gravid 3+ med termin 17. Juni. Du er jo 4+2 i dag da. Var jo veldig til hcg nivå. Jeg fikk gravid 1-2 i går 4+0

Oi gravid 3+ med termin 17. Juni. Du er jo 4+2 i dag da. Var jo veldig til hcg nivå. Jeg fikk gravid 1-2 i går 4+0

Hehe, ja!:wideyed: Ble overrasket selv. Vet med sikkerhet at jeg ikke er lenger på vei da vi kun la inn aksjer 2 ganger denne pp. Flere som sier at høy hcg tidlig er et tegn på at det er en jente, så da krysser vi fingrene for det:happy::happy:

Hvis jeg har regnet riktig så er det 15.juni, men helt ærlig blir jeg litt forvirret at hele IVF greiene :p

Hvis jeg har regnet riktig så er det 15.juni, men helt ærlig blir jeg litt forvirret at hele IVF greiene :p

Haha her er vi flere som kan hjelpe deg med å finne riktig termin hvis du ønsker, i hvert fall :hilarious:

Blastocyst, innsett 24.10

Jeg antar du mener 24.09? :hilarious: Da var embryoet ditt fem dager gammelt 24.09, og «EL»/unnfangelse var 19.09. Du har termin 15.06, og er 4+6 i dag :D Siden du vet nøyaktig hvor gammelt embryoet, og etter hvert fosteret, ditt er, skal ikke termin endres på noen av kontrollene uansett hva UL viser :happy:

Jeg antar du mener 24.09? :hilarious: Da var embryoet ditt fem dager gammelt 24.09, og «EL»/unnfangelse var 19.09. Du har termin 15.06, og er 4+6 i dag :D Siden du vet nøyaktig hvor gammelt embryoet, og etter hvert fosteret, ditt er, skal ikke termin endres på noen av kontrollene uansett hva UL viser :happy:
Var det jeg hadde regna meg frem til, men ettersom det er første innsettet vårt så er jeg litt ny på dette :bag:
Det blir samme termin som første, som vi mistet i uke 19:Heartred

Back
Topp