Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi gravid 3+ med termin 17. Juni. Du er jo 4+2 i dag da. Var jo veldig til hcg nivå. Jeg fikk gravid 1-2 i går 4+0Fikk overraskende nok denne i dagMelder meg forsiktig inn her. Klarer ikke helt å tro på det fordi jeg har ingen symptomer i det hele tatt, kun forsinket mens. Mista 2 ganger før og da hadde jeg masse symptomer, så vi får se om den sitter denne gangen. Uansett foreløpig termin er 17. juni
![]()
Oi gravid 3+ med termin 17. Juni. Du er jo 4+2 i dag da. Var jo veldig til hcg nivå. Jeg fikk gravid 1-2 i går 4+0
Ble overrasket selv. Vet med sikkerhet at jeg ikke er lenger på vei da vi kun la inn aksjer 2 ganger denne pp. Flere som sier at høy hcg tidlig er et tegn på at det er en jente, så da krysser vi fingrene for det

Har du hatt fersk eller frys forsøk?Hvis jeg har regnet riktig så er det 15.juni, men helt ærlig blir jeg litt forvirret at hele IVF greiene![]()
Hvis jeg har regnet riktig så er det 15.juni, men helt ærlig blir jeg litt forvirret at hele IVF greiene![]()

FrysHar du hatt fersk eller frys forsøk?
Blastocyst, innsett 24.09Blastocyst?Når var innsett?
Blastocyst, innsett 24.10
Da var embryoet ditt fem dager gammelt 24.09, og «EL»/unnfangelse var 19.09. Du har termin 15.06, og er 4+6 i dag 
Var det jeg hadde regna meg frem til, men ettersom det er første innsettet vårt så er jeg litt ny på detteJeg antar du mener 24.09?Da var embryoet ditt fem dager gammelt 24.09, og «EL»/unnfangelse var 19.09. Du har termin 15.06, og er 4+6 i dag
Siden du vet nøyaktig hvor gammelt embryoet, og etter hvert fosteret, ditt er, skal ikke termin endres på noen av kontrollene uansett hva UL viser
![]()

Ånei! Håper dere blir fort gravide igjenDa kan jeg fjernes fra listen, SA
Da kan jeg fjernes fra listen, SA
Sender deg en klem!Da kan jeg fjernes fra listen, SA
Håper du raskt blir gravid igjen
masse lykke til!