Våre symptomer

Testene mine er blitt gradvis litt sterkere, men syns fortsatt de er litt svake, så tenkte å ringe legekontoret i dag så jeg kan ta litt blodprøver. Men om det er placebo eller ikke så er morgenkvalmen kommet og den kommer og går gjennom hele dagen. Har også mye mensenmurringer slik jeg hadde forrige gang. Er også himla trøtt, men det er kanskje ikke så rart når jeg har ei på 16 måneder som elsker å stå opp 04.30 :whacky011 Så litt symptomper gir meg håp om at frøet klamrer seg fast :D
Krysser fingrene for at det stiger greit på blodprøver :smiley-bounce012
Her har testene bare blitt svakere og svakere, og streken synes ikke lenger… fortsatt kvalm og ømme bryst.. :sorry:
Ånei, det er så kjipt :sad010 Sender en stor klem :Heartred
 
Hvor tidlig startet trettheten? Husker ikke fra tidligere sv.skap.. og dere som er oppblåste, er det typ større mage eller mye luft ut?:p
Er bare i dpoland, og lurer på om kroppen virkelig kan reagere så kjapt, eller om det bare er tilfeldig :)
 
Hvor tidlig startet trettheten? Husker ikke fra tidligere sv.skap.. og dere som er oppblåste, er det typ større mage eller mye luft ut?:p
Er bare i dpoland, og lurer på om kroppen virkelig kan reagere så kjapt, eller om det bare er tilfeldig :)
Jeg følte jeg fikk veldig tidlig oppblåsthet nå, tidlig i dpoland, både mye luft ut men også stor mage :dead: Ikke hele tiden selvfølgelig, men litt her og der. Sa til mannen at jeg var gravid lenge før mensen uteble og lenge før positiv test, han fnyste litt av meg.
 
Kan du ikke få en blodprøve hos legen? :/
Vet ikke? Uansett for seint i dag.. så får jo se til mandag igjen, om ikke jeg har begynt å blø innen da. Har hatt veldig svake streker hele veien, siden mandag, men nesten helt usynlige nå, skulle hatt mens på lørdagen :sorry:
 
Vet ikke? Uansett for seint i dag.. så får jo se til mandag igjen, om ikke jeg har begynt å blø innen da. Har hatt veldig svake streker hele veien, siden mandag, men nesten helt usynlige nå, skulle hatt mens på lørdagen :sorry:
Lørdagen som var altså..
 
Hvor tidlig startet trettheten? Husker ikke fra tidligere sv.skap.. og dere som er oppblåste, er det typ større mage eller mye luft ut?:p
Er bare i dpoland, og lurer på om kroppen virkelig kan reagere så kjapt, eller om det bare er tilfeldig :)
Jeg er veldig oppblåst, særlig på kvelden. Det var jeg sist også. Kommer ikke mye luft ut, ser bare ut som jeg er 4 mnd på vei. :p
 
Vet ikke? Uansett for seint i dag.. så får jo se til mandag igjen, om ikke jeg har begynt å blø innen da. Har hatt veldig svake streker hele veien, siden mandag, men nesten helt usynlige nå, skulle hatt mens på lørdagen :sorry:
Huff, så trasig! Jeg håper det snur og at alt går bra :Heartred
 
Begynt å kjenne på litt lett kvalme i dag :nailbiting:
 
En ting som hvertfall har meldt seg her er at jeg bare ligger å vrir meg og ikke får sove når jeg først skal sove. Uggen og oppblåst og nå nattesvette :hungover:
 
Litt småuggen når jeg la meg i går, og like uggen på morgenen i dag. Uggen men ikke direkte kvalm? :laughing002 Spent på dagene fremover, begynner på jobb neste uke og ønsker å holde det hemmelig en stund hvis det går :nailbiting:
 
Litt småuggen når jeg la meg i går, og like uggen på morgenen i dag. Uggen men ikke direkte kvalm? :laughing002 Spent på dagene fremover, begynner på jobb neste uke og ønsker å holde det hemmelig en stund hvis det går :nailbiting:
Her er morgenkvalmen virkelig stigende. Er heldigvis værst før frokost og matinntak. Begynner selv på jobb 5. August og har en plan om å holde det helt hemmelig frem til etter TUL denne gang, så håper det går :D Er du uggen hele tiden eller går det bedre om du får i deg litt mat? :)
 
Jeg drømmer SÅ mye rart, hver gang jeg er gravid!
 
Her er morgenkvalmen virkelig stigende. Er heldigvis værst før frokost og matinntak. Begynner selv på jobb 5. August og har en plan om å holde det helt hemmelig frem til etter TUL denne gang, så håper det går :D Er du uggen hele tiden eller går det bedre om du får i deg litt mat? :)
Heldigvis ikke hele tiden, kommer og går litt. Knasker tørre kjeks så godt jeg kan :smiley-ashamed004 Men sinnsykt sliten, er rastløs men kroppen sier nei. Føler meg syk :laughing002
 
Back
Topp