Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo så mye som er normalt og kan være så stor forskjell fra gang til gang, så jeg vil tro det er normalt at det kan være mer murring på en side, men kanskje noen andre har mer erfaring og svar her etterhvertHar lite symptomer annet enn ømme bryst. Har skikkelig mensmurring.. kjenner det veldig godt på en side. Er det normalt? ellers ser det ut som jeg er 13 år igjen med over 10 kviser i ansiktet kan ikke huske sist det skjedde. Hihi
Ja, det blir spennende å se! Har aldri hatt så uren hud i voksen alder som nå de tre barna jeg har fra før er gutter, så hvem vetDet er jo så mye som er normalt og kan være så stor forskjell fra gang til gang, så jeg vil tro det er normalt at det kan være mer murring på en side, men kanskje noen andre har mer erfaring og svar her etterhvert
Hørt (og opplevd selv, jeg har en av hver) at svangerskap med kviser/uren hud betyr jente og motsatt på gutt blir spennende å følge med og se en gang i fremtiden
Åå da hadde det vel kanskje vært litt gøy med jente ? Eller , mange liker jo veldig godt å bare ha gutteflokk også og ingenting feil med det altsåJa, det blir spennende å se! Har aldri hatt så uren hud i voksen alder som nå de tre barna jeg har fra før er gutter, så hvem vet
Ja, håper det er lov å si at jeg håper på ei jente siste barnet våres, så siste mulighet men blir det en fjerde gutt er det også helt fantastisk, så ingen skuffelseÅå da hadde det vel kanskje vært litt gøy med jente ? Eller , mange liker jo veldig godt å bare ha gutteflokk også og ingenting feil med det altså
Det tenker jeg er helt innafor å si jeg, man blir jo like glad når baby kommer uansett kjønn med en av hver fra før så klarer jeg ikke bestemme meg for hva jeg "ønsker" meg jeg .. kult med to små gutter , men veeeldig gromt med ei lita jente også. Jenta mi er 14år så ikke såå lita lengerJa, håper det er lov å si at jeg håper på ei jente siste barnet våres, så siste mulighet men blir det en fjerde gutt er det også helt fantastisk, så ingen skuffelse
Ja, man blir jo det blir spennende å følgeDet tenker jeg er helt innafor å si jeg, man blir jo like glad når baby kommer uansett kjønn med en av hver fra før så klarer jeg ikke bestemme meg for hva jeg "ønsker" meg jeg .. kult med to små gutter , men veeeldig gromt med ei lita jente også. Jenta mi er 14år så ikke såå lita lenger
Samme her. Ingen symptomer. Men med barn nr 1 og 2 så hadde jeg ingen symptomer før uke 7-8, da kom kvalmen Da gikk jeg gravid sist i sommer. Hadde jeg heller ingen symptomer før mistanken kom om at ikke alt var som det skulle i uke 9. Da var det dødt. Så jeg ønsker sååå at den hersens kvalmen skal komme denne gangen, selv om jeg egentlig ikke vil ha den4+4 har veldig lite symptomer egt .. men det hadde jeg også første gang jeg var gravid, så er ikke bekymret per nå lurer litt på om jeg må kjøpe meg en test til .. for å være sikker
Ja jeg er veldig vinglete selv , på om jeg ønsker å bli "sjuk" eller bare skal prøve å nyte det å ikke være det ..Samme her. Ingen symptomer. Men med barn nr 1 og 2 så hadde jeg ingen symptomer før uke 7-8, da kom kvalmen Da gikk jeg gravid sist i sommer. Hadde jeg heller ingen symptomer før mistanken kom om at ikke alt var som det skulle i uke 9. Da var det dødt. Så jeg ønsker sååå at den hersens kvalmen skal komme denne gangen, selv om jeg egentlig ikke vil ha den
Jeg gikk på en smell på apoteket i stad og kjøpte 2 stk digitaltester fra CB Vurderer om jeg skal forsøke å ta det i dag på litt utvannet urin, eller klare å vente til i morgen... hmm...4+4 har veldig lite symptomer egt .. men det hadde jeg også første gang jeg var gravid, så er ikke bekymret per nå lurer litt på om jeg må kjøpe meg en test til .. for å være sikker
Hihi, fort gjort detta derJeg gikk på en smell på apoteket i stad og kjøpte 2 stk digitaltester fra CB Vurderer om jeg skal forsøke å ta det i dag på litt utvannet urin, eller klare å vente til i morgen... hmm...
Ble midt-på-dagen urin, men den viste 2-3 ukerHihi, fort gjort detta der