Våre strikkeprosjekter!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet

jc skrev:

julibia skrev:
Har akkurat vert å snopet meg boka "Myk start" .. Hadde bestemt meg for å kjøpe den for penger jeg fikk til bursdagen, så når jeg skulle betale var den jo på tilbud også..:)
Holder for tiden på med en vest som blir julegave til mitt tantebarn, men så fort den er ferdig skal jeg gå løs på babykær...Gleder meg :)

Den har jeg også nettopp kjøpt, mye fint der!!!!
Den omslagsbodyen som jeg har laga er fra den boka

Omslagsbodyen var kjempefin,såg herlig ut...Tror nok det blir strikket en sånn etterhvert..:) Kjekke oppskrifter,som ikke var så avanserte å strikke, gleder meg til å sette i gang :)

Monster buksene som jeg strikker for jenta mi... begynner på bena nå, og må si at jeg er kanskje stolt av hvor fort jeg har gjørt dette, vanlig da ender det med at jeg blir så frustrert over feiler at jeg kaster prosjekter innerst i skapet!  men! har vært sta denne gangen! hehe

Monsterbukser er tøffe!!!
Har hatt to til guttungen, kanskje jeg må lage ei til...

Ja jeg synst de er såå kule!  et sted så jeg noen som lagde Hello Kitty bukse... DE har jeg lyst og lage til dattera å! 

Se det, ja om jeg ikke fikk det til:)
Har nettopp strikket denne til snuppa, og en blå utgave i barselgave til en nabo. Skal til med to til til ei venninne som får tvillinger:)

Så mye fint dere strikker :)

Her har jeg strikka sokker og selbuvotter den siste uken.Og har nå kjøpt det nye marius-heftet til sandnes og skal strikke med marius-sokker :)

Back
Topp