Våre partnere

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Synes de fortjener litt skryt også :)

Samboer har så dårlig samvittighet hele tiden på grunn av svangerskaps plagene, men sier det må han ikke ha! Han er super til å hjelpe til med både middager husarbeid og unger :) ikke minst får jeg komplimenter hver dag selv om jeg føler meg som en hval :p
 
Min samboer er helt fantastisk :) og har vært det fra dag 1 :)
Nå som jeg har fått vann i kroppen og bena også så masserer han meg og kommer daglig med komplimenter.. selv om jeg umulig kan være så pen som han sier nå som jeg er en hval; )
 
Min samboer er helt fantastisk :) og har vært det fra dag 1 :)
Nå som jeg har fått vann i kroppen og bena også så masserer han meg og kommer daglig med komplimenter.. selv om jeg umulig kan være så pen som han sier nå som jeg er en hval; )
Sitter å lurer på om de faktisk mener det :p kan jo være de synes det er helt nydelig at vi bærer deres barn? :p :D
 
Sitter å lurer på om de faktisk mener det[emoji14]kan jo være de synes det er helt nydelig at vi bærer deres barn?[emoji14]:D
Så klart mener de det! De ser ikke hvalen, vi ser, men kvinnen de elsker og som bærer deres barn.

Deilig med menn som gir oppmerksomhet, tar husarbeid, lager mat, tar seg av ungene.
 
Så klart mener de det! De ser ikke hvalen, vi ser, men kvinnen de elsker og som bærer deres barn.

Deilig med menn som gir oppmerksomhet, tar husarbeid, lager mat, tar seg av ungene.
Ja veldig deilig :)
 
Sitter å lurer på om de faktisk mener det :p kan jo være de synes det er helt nydelig at vi bærer deres barn? :p :D

Blind av kjærlighet må det være Hahaha :)
Men ja, jeg hadde jo elsket mannen min om han bar frem mitt barn og selv om han forandret kropps fasong så ville jeg elsket han like mye og syntes han var fin så :p
 
Blind av kjærlighet må det være Hahaha :)
Men ja, jeg hadde jo elsket mannen min om han bar frem mitt barn og selv om han forandret kropps fasong så ville jeg elsket han like mye og syntes han var fin så :p
Det er helt sant! Har jeg ikke tenkt over :p
 
Det er helt sant! Har jeg ikke tenkt over :p

Jeg må prøve å tenke den tanken iallefall når jeg nå forandrer og har forandret min fasong :p
 
Mannen skal ha all ære for innsatsen han gjør i dette svangerskapet :) Har et fryktelig kranglete bekken så han henter og leverer i bhg hver dag, lager veldig ofte middag, kommer med mat til meg når jeg ikke klarer å reise meg, tar seg av alt stell av 3 åringen, kjører ned bilen til garasjen når jeg kommer hjem (et stykke og gå). Har også vært ekstremt trøtt og sliten så han har stort sett stått opp med henne hver dag i svangerskapet. Han er gull verdt!! <3
 
Er så takknemlig for at jeg har en mann som viser interesse og deler sine tanker og meninger. Selvom dem ikke alltid er di samme som mine. Dette er mitt 3 og vårt andre felles barn, å ingenting er jo egentlig nytt. I dag hadde jeg jordmor time, å fikk streng beskjed om å ringe med engang jeg var ferdig, for han ville vite hvordan det gikk, å var så spent <3 Gjør dagen mye bedre når man har noen å dele alt med, uten at han går lei :-D
 
Jeg kjenner jeg blir litt misunnelig på dere :p Samboeren min gjør stort sett alt hjemme, men ikke uten å klage gjevnlig over hvor lite jeg gjør :p Også har jeg heller ikke fått et eneste kompliment på sikkert 3-4 år (jeg skal ærlig innrømme at jeg fisker tilogmed etter de da jeg skikkelig trenger et, uten hell) :p Føler på mange måter at jeg er heldig også, da jeg føler meg veldig trygg med han og at han er en fantastisk pappa som virkelig står på for familien sin! Men han har uten tvil et ENORMT forbedringspotensiale når det kommer til å "skjemme bort" sin gravide fru :p Hehe! Her må man bare prøve å tenke positivt om seg selv, for ingen andre har tenkt til å bidra for å få en til å føle seg bedre :p heheh (veit ikke om jeg skal le eller grine) :p dere er hvertfall heldige som har menn som forteller dere hvor flotte og fine dere er og som setter pris på jobben dere gjør for barnet dems :)
 
Jeg kjenner jeg blir litt misunnelig på dere :p Samboeren min gjør stort sett alt hjemme, men ikke uten å klage gjevnlig over hvor lite jeg gjør :p Også har jeg heller ikke fått et eneste kompliment på sikkert 3-4 år (jeg skal ærlig innrømme at jeg fisker tilogmed etter de da jeg skikkelig trenger et, uten hell) :p Føler på mange måter at jeg er heldig også, da jeg føler meg veldig trygg med han og at han er en fantastisk pappa som virkelig står på for familien sin! Men han har uten tvil et ENORMT forbedringspotensiale når det kommer til å "skjemme bort" sin gravide fru :p Hehe! Her må man bare prøve å tenke positivt om seg selv, for ingen andre har tenkt til å bidra for å få en til å føle seg bedre :p heheh (veit ikke om jeg skal le eller grine) :p dere er hvertfall heldige som har menn som forteller dere hvor flotte og fine dere er og som setter pris på jobben dere gjør for barnet dems :)

Sånn er det her og! :O
Han gjør ganske mye her hjemme, (pusser også opp 2etg,) samtidig som jeg får litt hjelp av han her nede, til feks å vaske gulver, ta ut og inn av oppvaskmaskinen, og går turer med meg (når han gidder/orker) bytter på å lage middag, løfter ting hit og dit, sjelden uten at han "klager" jevnlig om hvor lite jeg gjør.. MEN flink til å også vise med hele ansiktet at han syns ting er ork, når jeg spør han om ting..selv om han til slutt gjør det for meg :p kommer seg vel etterhvert det der :p
 
Sånn er det her og! :O
Han gjør ganske mye her hjemme, (pusser også opp 2etg,) samtidig som jeg får litt hjelp av han her nede, til feks å vaske gulver, ta ut og inn av oppvaskmaskinen, og går turer med meg (når han gidder/orker) bytter på å lage middag, løfter ting hit og dit, sjelden uten at han "klager" jevnlig om hvor lite jeg gjør.. MEN flink til å også vise med hele ansiktet at han syns ting er ork, når jeg spør han om ting..selv om han til slutt gjør det for meg :p kommer seg vel etterhvert det der :p
Ja får håpe at det kommer seg :) kjedelig å gå med dårlig samvittighet for at man må bli tatt hensyn til :(
 
Her i huset står mannen virkelig på for tiden, går på jobb og rett hjem og jobber på eller med huset til langt på natt , hver eneste dag! I går kunne han innrømme at han var sliten, vi har vært sammen i snart 10 år og det er andre gang jeg har hørt han at han er sliten. Så ære være han ♡
 
Mannen min er helten min ❤️ Han er rett og slett enestående fantastisk! Fra første møtet har han gjort det til sin store oppgave å gjøre mitt liv til verdens beste! Han er om mulig enda bedre nå under graviditeten. Den snilleste jeg vet om ❤️
 
Synes ikke min fortjener noe skryt. Her er alt som før!

Jeg gjør alt, klarer meg selv og han jobber.

Altså, han lager middag, rydder og vasker. Men det er jo ikke akkurat noe man skal skrytes for. Det er en selvfølge.
 
Last edited:
Synes ikke min fortjener noe skryt. Her er alt som før!

Jeg gjør alt, klarer meg selv og han jobber.

Altså, han lager middag, rydder og vasker. Men det er jo ikke akkurat noe man skal skrytes for. Det er en selvfølge.

Det er kanskje en selvfølge, men her er det fortsatt jeg som rydder, vasker og lager middag. Mannen er jo sliten etter jobb, så han ligger på sofaen hele ettermiddagen (som om ikke jeg er sliten, etter levering/henting i bhg, handling av mat og jobb..?)
 
Det er kanskje en selvfølge, men her er det fortsatt jeg som rydder, vasker og lager middag. Mannen er jo sliten etter jobb, så han ligger på sofaen hele ettermiddagen (som om ikke jeg er sliten, etter levering/henting i bhg, handling av mat og jobb..?)

Hadde han lagt seg på sofaen hadde jeg sparka han ut. Men jeg er stortsett alene i hverdagen da, er kun helgene vi har sammen.
 
Synes de fortjener litt skryt også :)

Samboer har så dårlig samvittighet hele tiden på grunn av svangerskaps plagene, men sier det må han ikke ha! Han er super til å hjelpe til med både middager husarbeid og unger :) ikke minst får jeg komplimenter hver dag selv om jeg føler meg som en hval :p
Så heldig du er! ☺
 
Back
Topp