Våre oppdateringer

Julie H

Forelsket i forumet
Hei slankejenter:-))

Endelig har gruppa vår kommet:)
Tenkte vi kanskje kunne oppdatere i denne tråden? Hvis alle lager seg et innlegg under som de kan oppdatere underveis, så holder vi skravlinga til andre tråder i denne gruppa? Slik blir det mest oversiktlig, tenker jeg:)

Ønsker oss lykke til!:)
 
Startvekt: 62.1
Delmål: Under 60 kg
Mål: 57 kg


Uke   1: 62.1
Uke   2: 61.9
(0,2 kg ned, 0,2 kg nedgang totalt)
Uke   3: 62.8 (0,9 kg opp, 0 kg nedgang totalt)
Uke  4: 62.0 (0,8 kg ned, 0 kg nedgang totalt)

Uke   5:
Uke   6:
Uke   7:
Uke   8:

Uke   9:
Uke  10:
Uke  11:
Uke  12:
Uke  13:

Kommentar uke 1: Er i dag det laveste jeg har vært i mine svigninger de siste mnd.. Noe som betyr at jeg ikke får en liten gratisnedgang i form av sving, og det er her jeg opplever at jeg "stopper opp", har prøvd å komme under 62 flere ganger de siste ukene. Har planer om å gå en del denne uka, og håper på det beste.

Kommentar uke 2: Endelig under 62! Har bare gått ned 200 gram denne uka, men var fullstendig forberedt på oppgang. Litt nedgang gjorde meg veldig glad, spesielt siden jeg kom på "nytt" tall, har brukt lang tid på det magiske 62. Er enda mere motivert til å fortsette nå, og satser på en god uke.

Kommentar uke 3: En stor nedtur denne mandagsvekta her. Har hatt mensen, og vært helt hysterisk på sjokolade, mye mer enn hva jeg bruker å være. 

Kommentar uke 4: 0.8 kg ned denne uka, men er fortsatt på 0 kg i totalt nedgang på grunn av den utrolig høye oppgangen min i mensenuka. Uansett så er det absolutt ikke etter skjema å ha 0 kg i nedgang på fire uker, så spørs om jeg må gjøre litt endringer.

Kommentar uke 5:
Kommentar uke 6:
Kommentar uke 7:
Kommentar uke 8:
Kommentar uke 9:

Kommentar uke 10:
Kommentar uke 11:
Kommentar uke 12:
Kommentar uke 13:


***********************************************************************
 
Min startvekt 6jan: 69,3kg
Første delmål: 65kg
Mitt mål: 58kg

Uke 1: 68,9kg
Uke 2: 68,5kg
Uke 3:
Uke 4:

Uke 5:
Uke 6:
Uke 7:
Uke 8:

Uke 9:
Uke 10:
Uke 11:
Uke 12:

Kommentar uke 1: Jeg er så klar for dette. Håper treningslysten sniker seg innpå meg snart og:) Goodbye solskinnsbolle, hello knekkebrød:/

Kommentar uke 2: Ikke helt fornøyd med mine 400gr ned, men jeg kom heller ikke skikkelig igang før fredagen kom. Håper på mer nedgang i denne kommende uka:)
 

Startvekt: - 40 kg
Delmål: 6 kg
Mål: - 13 kg

12,2 kg igjen

Uke 1: (veid tirsdag 10.01) -0,8kg siden forrige veiing for 1 1/2 uke siden 
Uke 2:
Uke 3:
Uke 4:

Uke 5:
Uke 6:
Uke 7:
Uke 8:

Uke 9:
Uke 10:
Uke 11:
Uke 12:
Uke 13
:

Kommentar uke 1: Har hatt litt startproblemer, men kostholdet er på plass. Nå er det bare å få opp motivasjonen for treningen og turgåingen!
 
Startvekt (uke 1): 62 kg

Delmål: under 60 kg (mars)
   
Hovedmål: 56 kg (helst innen sommeren)

Uke 1: 62
Uke 2: 62,5
Uke 3: 62
Uke 4: 62

Uke 5: 61,5
Uke 6: 61
Uke 7:
Uke 8:

Uke 9:
Uke 10:
Uke 11:
Uke 12: 
Uke 13:

***********************************************************

Uke 1: Startvekta var lavere enn jeg trodde, heldigvis! Men jeg har jo i grunn slanka meg siden oktober (bortsett fra i jula), så godt å se at det skjer noe :) 

 Uke 2: Håper dette er pga oppstart av 30 ds.. 

Uke 4: ikke fornøyd.. Selv om jeg syns jeg er flink, så skjer det skuffende lite..
 
Mål: 68 kg
Startvekt 5.sept.11: 87 kg
Ny startvekt 6.jan.12: 76,2

Uke 1 76,2
Uke 2 75,7
Uke 3 75,8
Uke 4 75,1

Uke 5 74,4
Uke 6 74,6
Uke 7 74,2
Uke 8 74,1

Uke 9 73,5
Uke 10 72,9
Uke 11
Uke 12

 

Startvekt: 62
Mål: 57-58 kg


Uke   1: 62 (9.januar)
Uke   2: 61 (16.januar,1 kg ned)
Uke   3: 61,5 (23, januar, 0,5 kg opp)
Uke  4: 61 (29.janauar, 0,5 kg ned)

Uke   5: 60 kg (6.februar 1 kg ned)
Uke   6: 60 kg (13.februar)
Uke   7:
Uke   8:

Uke   9:
Uke  10:
Uke  11:
Uke  12:
Uke  13:

Kommentar uke 1: Nå er det om å gjøre å holde seg unna all småspising. Tenker å trene to ganger denne uken.

Kommentar uke 2: Vekta viser 1 kg mindre enn for en uke siden. Synes i grunn det var litt mye. Får se om vekta er stabil eller om den svinger litt. Fikk trent kun en gang forrige uke, men var veldig flink med tanke på brusdrikking og godisspising. Trente i går og er nettopp ferdig med en treningsøkt nå. Håper å trene 2 ganger til denne uken.

Kommentar uke 3: Trente bra forrige uke, ble 4 ganger, men gikk på en smell sånn at maten og godis ikke ble som planglagt. Blæh!

Kommentar uke 4: Trente 3 ganger forrige uke, fornøyd med det. Klarer ikke å være disiplinert nok når det gjelder godis-spising. Skjærpings!

Kommentar uke 5: Forrige uke startet bra med, men sykdom blant barna og til slutt meg selv så ble det kun trening to dager. Jeg har gått ned 1 kg, men det fyker jeg nok opp igjen rakst. Har hatt omgangssyken og er på bedringen nå.

Kommentar uke 6: Holder vekta og er fornøyd med det. Har ikke fått trent noe særlig pga sykdom og total søvnmangel. Men har vært veldig flink til å styre unna godis og cola. Endelig litt viljestyrke her!

Kommentar uke 7:
Kommentar uke 8:
Kommentar uke 9:

Kommentar uke 10:
Kommentar uke 11:
Kommentar uke 12:
Kommentar uke 13:


 
Startvekt for ein halv evighet sidan: 110 kg.
Mål: 80 kg.
Neste delmål: 93 kg innan veke 13 (altså i løpet av tre mnd.)

veke 01: 98,7 kg
veke 02: 97,8 kg (ned 0,9 kg!)
veke 03: 97,9 kg (opp 0,1 kg)
veke 04: 97,0 kg (ned 0,9 kg!)

Resultat veke 1-4: ned 1,7 kg!

veke 05:
veke 06:
veke 07:
veke 08:

veke 09:
veke 10:
veke 11:
veke 12:
veke 13:

Kommentarar:
veke 01, oppstart - 2. januar: Klar for å kjøre på med "ingensnopogchips"-policy'en som fungerte så bra før jul!
veke 02 - 9. januar: Denne siste veka har vore fæl. Dødsfall i nær familie har gjort normal rutine umulig, og eg skal innrømme det, då vi sat ei natt på sjukehuset åt eg sjokolade... Nåja. Resultatet denne veka var nett fint, håpar det fortsetter sånn. Full skjerpings no.
veke 03 - 16. januar: Usj... Eg datt heilt i do den forrige veka. Har gått på ein kjempesmell innimellom organisering av begravelse, oppussing/tillaging av gjesterom, slitne barn, overnattingsgjestar, osv. Har ete sikkert tre posar ostepop denne veka. Men no har eg kasta resten, og er klar for å komme på rett spor igjen.
veke 04 - 23. januar: Eg er i sving igjen! NULL snop, NULL chips eller ostepop. Ikkje så mykje som ein sukkerfri pastill! Når det gjeld mat derimot, har eg ete det eg ville når eg ville, både pizza til sein kveldsmat, bollar, stor porsjon lunsj her ein dag. Smør og salami på skjevene. Og frukt som erstatning for snop. Frukt og rett i koppen-supper.

 
Sist vekt i begynnelsen av des.: 63 kg Mål: 58 kg 19. januar: 61!!:D Har vært på kroppscanning i dag, og fettprosenten er gått ned med 1% siden sist. Jubler! Har vært flink pike, måte med mat og trening, selv over jula (flinkere på trening enn mat, men....) Jeg er klar for å se 50-tallet på vekta :D
 
Hei :) Jeg vil gjerne være med om det er plass? :) Tar meg den frihet å lage min egen oppdateringsplass ;) Jeg begynte min "slankekrig" (etter noen mnd tullespising) 1 januar nå :) Jeg har et håp om å nærme meg 70 innen sommeren ;) Uke 1 er da 1.januar-12 ;) Uke 1: 90.4 kg :S Uke 2: 88.4 kg :D Uke 3: Uke 4: Uke 5: Uke 6: Uke 7: Uke 8: Uke 9: Uke 10: Uke 11: Uke 12: Innlegget ble helt tullete pga jeg bruker mob, men skal logge inn med pcn i morgen å rette på det :)
 
Total nedgang: 3,6 %, 2,5 kg

Startvekt uke 1: 69,4!
uke 02: 68,5 (- 1,3 % )
uke 03: 68,9 (+ 0,7%)
uke 04: 69,0 (+ 0,1 %)
uke 05: 67,1 (- 2,7 %)

Totalt nedgang første 4 uker: - 2,3 kg dvs. - 3,3 %

uke 6: 68,4 (+ 1,9 % )  emoticon Skjønner ingenting.....
uke 7: 67,2 (-1,7 %) Back on track???
uke 8: 66,9 ( - 0,44%)
uke 9: 67,2 (+0,48 %)

Ukens vektnedgang / forrige ukes vekt x 100

Mål: 9/2-12:, 
Overarm v.:29cm,
Overarm h.:29cm,
Bryst:92cm,
Midje:91cm,
Hofte:96cm,
Rumpe:101cm ,
Lår h.:57cm,
Lår v.:57cm,
Totalcm: 501,5 cm

Litt kommentarer: 

17.jan : Er nokså fornøyd med meg selv. Vært flink til å trene 2 ganger per uke, og vil etterhvert legge inn en trening til per uke. Må få inn en økt med kondisjons-trening tror jeg! Registrere alt jeg spiser på Grete Roedes vektklubb, og snittet mitt disse første ukene er 1400 kcal.. 17 dager uten alt slags godis, chips, desserter, gjærbakst, kaker og sjokolade har gått veldig greit! Håper snart vekta går litt mer ned, men trener nokså mye styrke for tiden og går nok litt opp først... 

30.jan : Endelig litt fremgang... Har ligger på like rundt 69 kg utrolig lenge, men nå har vekta endelig krøpet nedover! Nå har jeg trent 2 ganger per uke i 4 uker, og ligget på 1400 kcal i snitt siden 9jan. Veldig fornøyd 

09.feb: Siden dette ikke går som forventet, vekta går ned og opp med 1-2 kg fra uke til uke, vil jeg prøve noe annet (som funket forrige gang jeg gikk ned 10 kg). Frem til i dag har jeg registrert alt jeg spiser på Grete Roede sin vektklubb, og ligget på rundt 1400 kcal og fått høy score på kosthold. Og fått rundt 6-8 trimpoeng per uke!! 
Men fra og med i morgen blir det ingen registrering av mat på Vektklubben (henger meg så opp i det at det bare ødelegger hele greia), jeg går over til å spise Allevo Kick Start Shaker på jobb (2-3 stk) og frukt/grønnsaker, vanlig middag og frukt/grønnsaker/knekkebrød på kvelden. 
Null godis, sjokolade, kaker og desserter forsetter jeg så klart med
 



 
Min plass :)

Uke 1: Kommet bra igang med kalorikontroll, dagbokføring og tredemølla. Startvekt er litt uviss, da jeg ikke har veid meg på flere måneder. Men ut fra at jeg har gått opp og ned de samme kilo i 8 måneder, vært på vekta omtrent daglig i samme peridode, og ut fra klær og trivsel, så var jeg ikke over 90 kg. Kanskje 89 kg? :p

Uke 2: Går fremdeles bra! Trives med faste, små måltid, ingen søtsug, og ingen stappmett mage :)

Uke 3: Ok uke til nå! Som planlagt med mat og trening :) GRUER meg til mandag! Har nesten lyst til å bare fortsette uten veiing, nå når det går så bra ;p

Uke 4: 88.1 kg. Gråter idag. Har trent hardt 4 dager i uka i 4 uker. Drukket masse vann. Spist 1500 kalorier. Spist sunt og regelmessig. Lagt all middag fra bunnen, sunt og magert. Ikke tryna i matveien en eneste dag. Og gått ned 1-2 kg. Sikker nærmere 1 kg enn 2 kg. Idag er livet urettferdig.
(Gjorde det samme for 5 år siden, bare med mindre intensiv trening, og gikk ned 5 kg i mnd i 4 mnd. Så jeg trodde virkelig dettevar nøkkelen.)

Uke 5: Verden smiler! Iallefall vekta!! 86.4 kg = ned 1.7 kg og 1.93% :))) Vet jo ikke om det var vann i kroppen forrige mandag, og at noe av nedgangen tilhører forrige uke, eller om det kun var innsats denne uka som gjorde utslaget. Det vil forhåpentligvis neste uke vise!

Uke 6: 86.1 = ned 0.3 og 0.35%. Da var det nok sånn, at nedgangen forrige uke tilhørte uka før. Iallefall noe. Uka her trente jeg mer enn noen uker tidligere, så det føles ikke rettferdig. Men ned er vel ned!

Uke 7: 86.6 = opp 0.5 og 0.43%. MENSEN Er minimum 1 kg tyngre under mensen, særlig de første dagene, så sånnsett er det kanskje positivt at det bare var 0.5 kg mer..? Kjedelig å måtte registrer OPPgang som ikke er reell, men sånn er det vel. Neste uke er det måling i tillegg til veiing, og det blir spennende!

Uke 11: 84.5 = 1,1 kg ned på 4 uker. 6.5 % ned på 11 uker. Gjør en veldig solid innsats, og resultatene samsvarer ikke. Men må bare stå på. Det går jo nedover på et vis :)
 
Slenger meg med dere jeg jenter!

Er straks 26 år, gutt på 1 år. Gikk ned noe før jul, men startvekta for 2012 viste 02.01 92,8 kg

Min startvekt 2jan: 92,8kg
Første delmål: 90 kg
Mitt mål: 85 kg i løpet av disse 12 ukene

Uke 1: 
Uke 2 (12.01): 90,5 
Uke 3: 
Uke 4: 

Uke 5:
Uke 6:
Uke 7:
Uke 8:

Uke 9:
Uke 10:
Uke 11:
Uke 12:

 
Back
Topp