Våre nettkjøp

Til lille bestilte jeg stelleunderlag med pu. Kjekt når han skal ligge å lufte stumpen i sofaen eller på gulvet, det gjorde storesøster mye, så blir det ikke gjennomvått. Bruker de også på stellebordet og i stelleveska. Synes det er greit å unngå engangs der man kan. :) Kjøpte 7-8 ulike prints og str.

Vis vedlegget 155944

http://www.ebay.com/itm/Flannel-Bam...hash=item4ae21be33e:m:mKEWnuPbn-BR7fcS-41KDpA

Har du fått disse? Hvordan virker de i såfall? Lurer litt på å bestille selv, men står ingenting om de kan vaskes, tror du pu-en vil gjøre det vanskelig? :)

ImageUploadedByBV Forum1454245304.659571.jpg
Fra brumlebarn, annbefales! Kjempefint nest med en god madrass i bunnen. Rask levering også! Fikk den 5-6 daga etter bestilling

Har du fått disse? Hvordan virker de i såfall? Lurer litt på å bestille selv, men står ingenting om de kan vaskes, tror du pu-en vil gjøre det vanskelig? :)
Man vasker de på 60 grader i maskinen. Akkurat som med tøybleier med pu ;)

Har ikke fått de enda nei.

Fekk ammeinnlegg og pose i posten i dag!
0c2256d6c7376b2cad2136f04beb976b

Har bestilt

Stokke trailz ,
Babygym,
Maxi cosi sete
Og
Lammeskinn hos babybanden. Kjempe fornøyd og rask levering :)

Har også kjøpt inn vognpynt og smokkelenke på småtrolla (på Facebook) kjempe fornøyd og rask levering :)

Fekk ammeinnlegg og pose i posten i dag!
0c2256d6c7376b2cad2136f04beb976b
Oi, så kule!

Mine var bare helt hvite og kjedelige...men bestilte bare 4 par og det er vel litt knapt? Må kanskje bestille noen flere. ;) :rolleyes:

Oi, så kule!

Mine var bare helt hvite og kjedelige...men bestilte bare 4 par og det er vel litt knapt? Må kanskje bestille noen flere. ;) :rolleyes:
Haha! Det er nok best å bestille nokre med mønster og ja... For sikkerhets skyld!

Haha! Det er nok best å bestille nokre med mønster og ja... For sikkerhets skyld!
De hvite er forsåvidt greie om jeg har hvit T-skjorte på, så ikke mønsteret skinner gjennom skjorta :P

Men noen med mønster hadde også gjort seg. :)

Nå har vi endelig fått barnevognen i heimen...kjøpt på ebay fra Tyskland, meget fornøyd :-)ImageUploadedByBV Forum1454835502.100465.jpg

Så flott!

Hvordan ble det med moms og toll, sånn prismessig?

Vi har postboks i Sverige, så vi henter ting der når vi er på handletur i Strømstad. Så trengte ikke å fortolle det da det under verdigrensen 3000kr/6000kr per pers.

Betalte 3.800kr for vogna totalt sett

Vi har postboks i Sverige, så vi henter ting der når vi er på handletur i Strømstad. Så trengte ikke å fortolle det da det under verdigrensen 3000kr/6000kr per pers.

Betalte 3.800kr for vogna totalt sett
Så kjekt! Det ble jo veldig fin pris for ny vogn. :)

Samme som vi betalte for vogna til første, men da via norsk nettside.

Så kjekt! Det ble jo veldig fin pris for ny vogn. :)

Samme som vi betalte for vogna til første, men da via norsk nettside.

Det er da med Maxi Cosi bilsete+sportsdel inkludert. Gjenstår å se om den er like god å kjøre med som den ser ut :-)

Back
Topp