Så herlig!De jeg hadde siste var tynnere enn papirinnleggene☺
Hvor kjøpte du de fra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig!De jeg hadde siste var tynnere enn papirinnleggene☺
Ah, jaja, får håpe de fra eBay eller Alvababy duger daen lokal tøybleiebutikk som ikke eksisterer lenger...
du får melde om hva du synes når du får de!Ah, jaja, får håpe de fra eBay eller Alvababy duger da
De kom faktisk idag, eller i går da men jeg hadde ikke sjekka postkassa.du får melde om hva du synes når du får de!
Til lille bestilte jeg stelleunderlag med pu. Kjekt når han skal ligge å lufte stumpen i sofaen eller på gulvet, det gjorde storesøster mye, så blir det ikke gjennomvått. Bruker de også på stellebordet og i stelleveska. Synes det er greit å unngå engangs der man kan. Kjøpte 7-8 ulike prints og str.
Vis vedlegget 155944
http://www.ebay.com/itm/Flannel-Bam...hash=item4ae21be33e:m:mKEWnuPbn-BR7fcS-41KDpA
Man vasker de på 60 grader i maskinen. Akkurat som med tøybleier med puHar du fått disse? Hvordan virker de i såfall? Lurer litt på å bestille selv, men står ingenting om de kan vaskes, tror du pu-en vil gjøre det vanskelig?
Man vasker de på 60 grader i maskinen. Akkurat som med tøybleier med pu
Har ikke fått de enda nei.
Oi, så kule!Fekk ammeinnlegg og pose i posten i dag!
Haha! Det er nok best å bestille nokre med mønster og ja... For sikkerhets skyld!Oi, så kule!
Mine var bare helt hvite og kjedelige...men bestilte bare 4 par og det er vel litt knapt? Må kanskje bestille noen flere.
De hvite er forsåvidt greie om jeg har hvit T-skjorte på, så ikke mønsteret skinner gjennom skjortaHaha! Det er nok best å bestille nokre med mønster og ja... For sikkerhets skyld!
Så flott!Nå har vi endelig fått barnevognen i heimen...kjøpt på ebay fra Tyskland, meget fornøyd Vis vedlegget 160674
Så flott!
Hvordan ble det med moms og toll, sånn prismessig?
Så kjekt! Det ble jo veldig fin pris for ny vogn.Vi har postboks i Sverige, så vi henter ting der når vi er på handletur i Strømstad. Så trengte ikke å fortolle det da det under verdigrensen 3000kr/6000kr per pers.
Betalte 3.800kr for vogna totalt sett
Så kjekt! Det ble jo veldig fin pris for ny vogn.
Samme som vi betalte for vogna til første, men da via norsk nettside.