~ Våre magebilder ~

Så mange fine mager! Må bare spørre, har livmor allerede vokst seg over skambenet? Jeg kjenner ikke antydning til den engang :smiley-ashamed005 Sist kjente jeg ikke livmor før i uke 14 :smiley-angelic006
 
Var sikker på at jeg hadde lagt ut, men det har jeg visst ikke..? Bildet er fra mandag når jeg var 7 uker. Ingen tegn til mage da, men buksen er begynt å bli trang på kvelden nå så blir spennende å se nå fremover :) med nr 2 hadde jeg så stor mage i uke 13 at jeg ble spurt av folk jeg ikke kjente når jeg hadde termin
17ff3b2fda14bdefddb980df454311cf
 
Så mange nye bilder :happy:
Fine mager. Ser det er veldig forskjellig hvor tidlig det vises, og det er jo veldig individuelt også.

Blir spennende å se utviklingen :Heartred
 
Hvordan var magen din før svangerskapet?
Jeg har noen ekstra kg på mage og hofte i utgangspunkt. Men magen har vært "flat" frem til nå. Nå stikker den mer ut:p jeg har ikke vært flink til å trene etter sist svangerskap (5 år siden) så den blir sikkert fortere rund viss jeg blir kraftig oppblåst! Dette bildet tok jeg før frokost også btw! Nå er jeg spent på om jeg får på meg jobb buksa mi i morgen tidlig!
 
Jeg har noen ekstra kg på mage og hofte i utgangspunkt. Men magen har vært "flat" frem til nå. Nå stikker den mer ut:p jeg har ikke vært flink til å trene etter sist svangerskap (5 år siden) så den blir sikkert fortere rund viss jeg blir kraftig oppblåst! Dette bildet tok jeg før frokost også btw! Nå er jeg spent på om jeg får på meg jobb buksa mi i morgen tidlig!
Tenk om det er to inni der :p Jeg syns det er så mange som mistenker det hehe. Du må ta bilde om du ikke får på deg jobb buksen i morgen hehe :D
 
Back
Topp