Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi søt mageVis vedlegget 156035
Enten har jeg lagt veldig på meg eller så har den faktisk blitt større 6+3 i dag
Hihi søt mage
Amme bhen er på plass allerede også?
Hvordan var magen din før svangerskapet?Ekstremt oppblåst å kjenner meg "stiv" i magen 6+5.
Jeg har noen ekstra kg på mage og hofte i utgangspunkt. Men magen har vært "flat" frem til nå. Nå stikker den mer ut jeg har ikke vært flink til å trene etter sist svangerskap (5 år siden) så den blir sikkert fortere rund viss jeg blir kraftig oppblåst! Dette bildet tok jeg før frokost også btw! Nå er jeg spent på om jeg får på meg jobb buksa mi i morgen tidlig!Hvordan var magen din før svangerskapet?
Tenk om det er to inni der Jeg syns det er så mange som mistenker det hehe. Du må ta bilde om du ikke får på deg jobb buksen i morgen heheJeg har noen ekstra kg på mage og hofte i utgangspunkt. Men magen har vært "flat" frem til nå. Nå stikker den mer ut jeg har ikke vært flink til å trene etter sist svangerskap (5 år siden) så den blir sikkert fortere rund viss jeg blir kraftig oppblåst! Dette bildet tok jeg før frokost også btw! Nå er jeg spent på om jeg får på meg jobb buksa mi i morgen tidlig!
Husj! Ikke si det! Vi har toeggede tvillinger som er 5 år! Håper d bare er 1 denne gangenTenk om det er to inni der Jeg syns det er så mange som mistenker det hehe. Du må ta bilde om du ikke får på deg jobb buksen i morgen hehe