Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes faktisk at denne magen kan poppe snart.. Ulempen med å være stor i utgangspunktet.. Den bumpen her er pga full morgenblære, akkurat slik det har vært i noen uker nå.. Vis vedlegget 251817
Haha, ja vetdu.. jeg er igrunnen fullstendig klar over det Den foregår jo kun fra navelen og ned.. i liggende posisjon og med full blære hadde liksom sett for meg at når jeg var i uke 21 så kom jeg til å se mer gravid ut, men jeg ser ut som vanlig og uten baby i magenVær forsiktig med hva du ønsker deg! Det kan bite deg i halen om et par uker [emoji12]. Fin bump da, uansett hva som er gjemt inni [emoji1303]
Så fin mage Og så heldig du er som er 24 uker
Takk ❤ helt utrolig å ha kommet så langt bare 14 uker max til jeg har dem i armene mineSå fin mage Og så heldig du er som er 24 uker
Ja, det er jo helt fantastisk!Takk ❤ helt utrolig å ha kommet så langt bare 14 uker max til jeg har dem i armene mine
Ja! Det er helt surrealistisk!! Tiden går altfor fort hjelp! Hehe ❤Ja, det er jo helt fantastisk!
Var ei på jobb i går som sa hun tippet jeg fikk de i uke 32-34 (ikke noen grunn til å tro det men), og da ble det litt mer virkelig hvor nært det faktisk er til! Det kan skje om 10-12 uker liksom (selv om jeg håper det blir noen uker lenger da), helt uvirkelig!
Hehe ja! Og stressemusa her kommer vertfall frem når folk sier såntJa! Det er helt surrealistisk!! Tiden går altfor fort hjelp! Hehe ❤
Fra hybel til 4 roms leilighet