Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så lenge til jeg får mage ser jeg i speilet
Jepp blir gøy å se når magen min plutselig skyter fart!Sånn er det med 2 Du har termin 3/8 du, 3 dager før meg?
Jepp blir gøy å se når magen min plutselig skyter fart!
Slik jeg har det også!! Dette er min første så får nok ordentlig mage senere da( har jeg hørt vertfall). Men jeg har ca tre klesplagg jeg kan gå med på jobb som skjuler magen. Må bruke strikk i dongeribuksene mine så kan kun ha lange genser eller veeeldig sie kjoler! Det er nok bare luft her også, men føler magen skal sprenge snart, heheHer ser jeg skikkelig gravid ut for tiden, men det er nok bare luft og fanteri foreløpig
Jeg begynner. Ettersom dette er svangerskap nr 3, og jeg har to inni der, så kan jeg faktisk se at jeg har fått litt mage allerede
8+1 i dag.Vis vedlegget 239123 Vis vedlegget 239123
Hvor langt er du på vei?Er oppblåst, men later som det er babymagen [emoji56] Pappaen tipper tvillinger
7 uker! Andregangsfødende da, vet ikke om det kommer tidligere da?Hvor langt er du på vei?
Magen kom myyyee tidligere med nr 2 her iallefall7 uker! Andregangsfødende da, vet ikke om det kommer tidligere da?
For ein *Killer*mage daJeg begynner. Ettersom dette er svangerskap nr 3, og jeg har to inni der, så kan jeg faktisk se at jeg har fått litt mage allerede
8+1 i dag.Vis vedlegget 239123 Vis vedlegget 239123
Bare vent! Jeg får hard "basketballmage"! Om det finnes en ball som er større enn basketball så er det det jeg går for denne gangen kommer til å meie folk ned med tutmagen min til sluttFor ein *Killer*mage da
Hahahahaha.. løye!Sko eg likt å sett[emoji1]Bare vent! Jeg får hard "basketballmage"! Om det finnes en ball som er større enn basketball så er det det jeg går for denne gangen kommer til å meie folk ned med tutmagen min til slutt