Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går sterkt ut fra at det er ingen som vet at du er gravid.......
Altså jada, her går det ikke ann å skjule noe [emoji23][emoji23]
[emoji23][emoji23] alle vet [emoji4]Går sterkt ut fra at det er ingen som vet at du er gravid.......
Lekker [emoji11]
Jeg er bare 9+4, men livmora er over skambeinet allerede. Regner med det er fordi vi venter 2 og jeg er annengangs [emoji4] mye av den magen er også bare oppblåsthet, men den er sånn fra jeg står opp til jeg legger meg [emoji23]Ganske vanskelig å skjule det der[emoji23] hvor langt er du?
9+4 [emoji1]Shit! Langt er du?
Vil vel tro at de fleste ikke er i tvil nei.. Men du ser veldig flott ut <3 Prøvde btw å legge ved noen smil på forrige innlegg, men dem kom ikke med..[emoji23][emoji23] alle vet [emoji4]
Takk! [emoji1][emoji173] nei den surrer av og til den appen mi også!Vil vel tro at de fleste ikke er i tvil nei.. Men du ser veldig flott ut <3 Prøvde btw å legge ved noen smil på forrige innlegg, men dem kom ikke med..
Wow,for en fin babymage du har fått allerede! Gleder meg sånn til å få babymage igjen at jeg måtte vise det til samboeren min for å si at det faktisk er mulig å få det tidligere denne gang