Våre kontroller

Første kontroll mandag 30. :)

Har vært på første kontroll nå :) fikk nyttig info, fylt ut info om meg og sambo, så har legen henvist meg til tidlig ul i uke 12 :p trodde det skulle være vanskelig å få tidlig ul, men der tok jeg feil!
Gleder meg som en unge til uke 12! ^__^

Har vært på første kontroll nå :) fikk nyttig info, fylt ut info om meg og sambo, så har legen henvist meg til tidlig ul i uke 12 :p trodde det skulle være vanskelig å få tidlig ul, men der tok jeg feil!
Gleder meg som en unge til uke 12! ^__^
Hvorfor fikk du tidlig ul?

Fordi jeg har hatt en del blødninger som har bekymra meg en del og jeg vil vite snarest om det er mulighet for Downs eller andre alvorlige feil. Da kan jeg avbryte svangerskapet tidligere om det skulle være tilfelle, enn å vente til den ordinære ul. Håper jo så klart at alt er bra, men vi vite det snarest så jeg slipper å være stressa :)

Her blir første kontrollen hos legen neste tirsdag. Da vil jeg Være 10+4:) fikk egentlig time denne onsdagen 9+5 men ble så ugunstig tidspunkt på dagen:)

Jeg har kun vært hos lege for sykemelding. Han ville ikke ta blodprøver før jeg var 10 uker på vei (8 nå). Helt ok for meg. Leverte kun urinprøve å målte vekt (gått ned 2-3 kg). Jeg er fornøyd med legen.

Første timen hos jm 8/12 er 8+2 idag :-) Skal nog bestille tidlig ultralyd, da jeg mistet i uke 10 første gang jeg var gravid.

Var på første kontroll hos lege i går, fylte ut helsekort, tok blodprøver, sendte inn henvisning til oul og fylte ut skjema om behov for tilrettelegging på jobb.

Huff :/ håper alt er bra ❤️ skal og på time på mandag. Klokken 09:00 :) mistet 4 ganger så har angst men er bedre nå

huff 4 ganger :( stakkar deg :( skjønner godt du har angst då når eg har berre mista 2 :( Fekk ul den 25 nove,ber så er spent å grue meg. Hvordan gjekk det hos legen ?

huff 4 ganger :( stakkar deg :( skjønner godt du har angst då når eg har berre mista 2 :( Fekk ul den 25 nove,ber så er spent å grue meg. Hvordan gjekk det hos legen ?
Er ikke gøy :( er gravid for 7. Gang og har en engel og lille storesøster ❤️ håper alt er i orden :) alt i orden her :D ny kontroll neste uke :)

Kontroll hos jordmor om 18 dager :)

Første kontroll hos lege idag. Er 8+3, men skal ikke gjøre så mye mer enn å sjekke urin og melde inn at jeg er gravid, så blir det vel sendt henvisning til OUL, tror det var det legen sa.

Har første kontroll hos jordmor 20.11 om akkurat en uke til :-) Gleder meg mer til det:-)

Kontroll hos legen på onsdagen :)

Førstegangs kontroll 30. Jordmor 1. Desember :)

Last edited:
Back
Topp