Våre invitasjoner

tipp

Forumet er livet
Min mor har laget de.Så nå er de klar for å bli sendt ut[:D]Litt rart egentlig. Ble plutselig mer virkelig[8D]

Forsiden den over her[:)]

Inni innbydelsen under her. Vi skal ha dåp samme dagen,så vi har 2 invitasjoner i 1[:)] Ble litt uklare.men måtte ta bilde uten blitz,ellers hadde det blitt sånn gjenskinn

Her er invitasjonen

kjempe fiiine[:D]

ORIGINAL: Hilde_81

De var jo kjempeflotte, så kreativ mor du har da[:)] Stilig med 2 invitasjoner i 1 da[;)]

Ja,de er flotte[:)] Hun begynte å scrappe kort i fjor. Nå har det bare tatt helt av[:D] Hadde det ikke vært for at hun ville lage,så hadde jeg bare laget de selv på pc og kopiert opp. Gjorde det sist gang iallefall. de var fine de og med bile av oss og fin skrift og sånn.

ORIGINAL: *Tøtta81*

kjempe fiiine[:D]

Takk.All skryt til min mor[:D]

Kjempefine![:)]

ORIGINAL: theskj

ORIGINAL: Hilde_81

De var jo kjempeflotte, så kreativ mor du har da[:)] Stilig med 2 invitasjoner i 1 da[;)]

[:D][:D][:D]

Takk[:D]

Gleder meg til å få sendt de avgårde. Da er det ingen vei tilbake[8D][:D]

Så flink moren din er. Jammen er det hyggelig å kunne sende invitasjoner som er hjemmelagde og ikke lik alle andre sine. [:D]

ORIGINAL: Madeleine**

så flotte de var!
kunne også tenkt med innbydelser med ett personlig preg,men har verken
fantasi eller tid så ble kjøpe kort.

men de ble nydelige da[:)]

sendte ut resten av invitasjonene tidligere i uken, så nå føler jeg at bryllupet er
rett rundt svingen[&:][:D]

Er litt gøyere når de er mer personlige ja. men hadde det ikek vært for at hun ville lage,så hadde jeg fikset de enkelt på maskinen her hjemme. med bilde av oss og tekst liksom

Kjøp frimerker og konvolutter i dag,så nå er de snart på vei ut[:D]

ORIGINAL: Senja jente

Så flink moren din er. Jammen er det hyggelig å kunne sende invitasjoner som er hjemmelagde og ikke lik alle andre sine. [:D]

Ja,hun er kjempeflink. Veldig kreativ[:)] jeg er super fornøyd[:)]

Back
Topp