Våre graviditetstester

Takk for svar. Da venter jeg til onsdag når jeg går inn i 5+0
 
Drømte noe om noe babygreier natt til påskeaften og våknet med en sterk følelse av at dette måtte jeg finne ut av:joyful:
Stod opp å kjørte rett ned på apoteket ok tok testen samme morgen og fikk dette resultatet.
Gjett om jeg ble sjokkert..
Ammer enda minstefrøken, og har ikke rukket å komme meg ut av ammeklærne enda:laughing002

IMG_20210403_110113.jpg
 
Drømte noe om noe babygreier natt til påskeaften og våknet med en sterk følelse av at dette måtte jeg finne ut av:joyful:
Stod opp å kjørte rett ned på apoteket ok tok testen samme morgen og fikk dette resultatet.
Gjett om jeg ble sjokkert..
Ammer enda minstefrøken, og har ikke rukket å komme meg ut av ammeklærne enda:laughing002

Vis vedlegget 353834

SÅ gøy :) gratulerera så masse :)
 
Hadde prøvestopp denne mnd etter flere pp enn jeg kan huske. Baby har vært helt ute av tankene i flere uker og vi har hatt sex 2!!! tilfeldige ganger ila mars. Tenkte i kveld at nå kommer mensen siden puppene er ømme. Sjekket kalenderen og den viste 1 uke forsinket. Jaja ikke uvanlig tenkte jeg. Hadde en cb digital liggende så tenkte jeg skulle ta den for å avkrefte graviditet. Dette er det som lyste mot meg for 2 timer siden! Er helt i sjokk:wideyed:20210410_203611.jpg
 
Hadde prøvestopp denne mnd etter flere pp enn jeg kan huske. Baby har vært helt ute av tankene i flere uker og vi har hatt sex 2!!! tilfeldige ganger ila mars. Tenkte i kveld at nå kommer mensen siden puppene er ømme. Sjekket kalenderen og den viste 1 uke forsinket. Jaja ikke uvanlig tenkte jeg. Hadde en cb digital liggende så tenkte jeg skulle ta den for å avkrefte graviditet. Dette er det som lyste mot meg for 2 timer siden! Er helt i sjokk:wideyed:Vis vedlegget 353847

Du er ikkje aleine i den kategorien her i Desembergruppa for å sei det sånn, mange som har blitt veldig overraska :D ❣❣ gratulera så masse :)
 
Last edited:
Tusen takk :happy7
Skal innrømme det kom noen tårer på badgulvet der jeg satt litt forfjamset.. :knegg: ikke planlagt, men selvfølgelig hjertelig velkommen:Heartred
Gubben fikk ikke godis i påskeegget i år, men et egg med en positiv test oppi :laughing005:laughing002

Det skjønner eg godt ❤ :) men så godt at det var ein gledens nyhet sjølv om den var svært overraskande då :D
Kan tenke meg han blei overraska då ja! Gøy!
 
Det skjønner eg godt ❤ :) men så godt at det var ein gledens nyhet sjølv om den var svært overraskande då :D
Kan tenke meg han blei overraska då ja! Gøy!
Må bare ta det som det kommer, har 2 fra før av så det blir nok mye fart i huset de kommende årene :woot::happy::happy:
Ja han ble temmelig lang i maska og spurte flere ganger om dette var en teit spøk:laughing002:laughing002 litt omstillinger blir det, må finne oss nytt hus og jeg må ha ny bil :laughing002
 
Sniker meg inn her med pos test og foreløbig termin 27/12
(Dårlig bilde men er klart og tydelig rosa!)
Æææh!
 

Vedlegg

  • 86EAA074-1BDF-41C2-94ED-C07A008E8377.jpeg
    86EAA074-1BDF-41C2-94ED-C07A008E8377.jpeg
    34,1 KB · Visninger: 25
Hadde prøvestopp denne mnd etter flere pp enn jeg kan huske. Baby har vært helt ute av tankene i flere uker og vi har hatt sex 2!!! tilfeldige ganger ila mars. Tenkte i kveld at nå kommer mensen siden puppene er ømme. Sjekket kalenderen og den viste 1 uke forsinket. Jaja ikke uvanlig tenkte jeg. Hadde en cb digital liggende så tenkte jeg skulle ta den for å avkrefte graviditet. Dette er det som lyste mot meg for 2 timer siden! Er helt i sjokk:wideyed:Vis vedlegget 353847

Gratulerer så mye!☺️
 
Back
Topp