Gøy å se på alle disse fine testene
Her er mine:
Her er mine:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg og [emoji14] aldri hørt om det før jeg kom hit selv. Var innlegget brått eller på noen måte stygt skrevet? For det var i så fall virkelig ikke meningen!![]()
Fikk første positive på kveld 9 DPO [emoji4][emoji4]Eneste som har testa like tidlig som meg er SingerAlite som trolig skal ha tvillinger... lovende [emoji23]
Disse testene er 7,8 og 9 DPO. 7dpo er altså 3+0.
Men nå skal det sies at dette er prøverør og eggløsningssprøyta kan gi utslag i opptil 10 dager etterpå, den ble satt 29/1.
7 dpo (morgen pluss formiddagsurin)
![]()
8 dpo
![]()
9 dpo
![]()
Jeg fikk første svake strek på strimmeltester 7 dpo og så digital 8 dpo [emoji5] jeg tror ivertfall at dpo dagene stemmer [emoji6] har ikke testa etter el. SåEneste som har testa like tidlig som meg er SingerAlite som trolig skal ha tvillinger... lovende [emoji23]
Disse testene er 7,8 og 9 DPO. 7dpo er altså 3+0.
Men nå skal det sies at dette er prøverør og eggløsningssprøyta kan gi utslag i opptil 10 dager etterpå, den ble satt 29/1.
7 dpo (morgen pluss formiddagsurin)
![]()
8 dpo
![]()
9 dpo
![]()
Med disse burde du vel.ihvertfall være over 5 uker? [emoji16]Mine første to tester, tatt i dag, aner ikke hvor langt jeg er på vei.. 4 + 6 kanskjeKom som en overraskelse!
Vis vedlegget 218510
Med disse burde du vel.ihvertfall være over 5 uker? [emoji16]
Hadde en SA i høst og syklusen har vært helt rar og ustabil siden... Alt jeg vet er at siste mensen startet 7. januar! Kanskje EL bare kom sykt raskt!Det er vel ikke unormalt å få eggløsning litt raskere etter SA så vidt jeg vet, men det kan jo hende at du bare har mye hcg i kroppen eller at det er to inni derDet hadde vært noeHadde en SA i høst og syklusen har vært helt rar og ustabil siden... Alt jeg vet er at siste mensen startet 7. januar! Kanskje EL bare kom sykt raskt!
Det er vel ikke unormalt å få eggløsning litt raskere etter SA så vidt jeg vet, men det kan jo hende at du bare har mye hcg i kroppen eller at det er to inni der![]()
Enegga eller toegga?Haha, ja har en del tvillinger i slekta, men satser på at det kun er mye hcg![]()
Enegga eller toegga?![]()
Du er 4+1 idag?Dagens nederst! [emoji4] positiv cbd på 9 dpo, lurer på når jeg kan gå 2-3 på digital [emoji848]![]()