Våre graviditetstester

GRatulerer så masse alle med positiv test <3 OM det skulle gå galt for noen, så vet dere ihvertfall at kroppen KAN bli gravid <3 jeg har el i disse dager, og om det klaffer så blir terimin helt i slutten av okt. Det er alt for spennende hele prossessen med å bli, og å være gravid . Håper dere alle får fine svangerskap... :D
Lykke til og håper vi får deg inn i gruppen <3 :D

Jeg bruker ikke medisiner. Så vet ikke helt hvorfor det skulle være kjemisk! Ny periode nye muligheter sier jeg bare!
Kjemisk graviditet har ingen sammenheng med medisiner. Det er bare egget som streifer livmoren som gjør at kroppen starter å skille ut hcg nok til å gi en positiv test?

Stigning idag 17dpo/4+3 [emoji2][emoji173]
8947fdcd25769f4de70485b93c244aae.jpg

Kjemisk graviditet har ingen sammenheng med medisiner. Det er bare egget som streifer livmoren som gjør at kroppen starter å skille ut hcg nok til å gi en positiv test?

Jeg skjønner at det ikke er en selvfølge at ikke alle vet om det da. Jeg har aldri vært aktiv prøver og testet tidlig og googlet hcg osv.. hadde aldri visst hva kjemisk graviditet var om jeg ikke hang på et forum ;)

Jeg skjønner at det ikke er en selvfølge at ikke alle vet om det da. Jeg har aldri vært aktiv prøver og testet tidlig og googlet hcg osv.. hadde aldri visst hva kjemisk graviditet var om jeg ikke hang på et forum ;)
Det skjønner jeg og [emoji14] aldri hørt om det før jeg kom hit selv. Var innlegget brått eller på noen måte stygt skrevet? For det var i så fall virkelig ikke meningen! :(

Back
Topp