Våre graviditetstester

Når tror dere cb digital vil slå ut på 2-3? Er 4+1 i dag og fikk 1-2 for to dager siden.. vil gjerne se 2-3 etterhvert for å slappe av litt mer.. synes ikke strimmeltestene har økt så mye i styrke de to siste dagene..
Når fikk du første strek på strimmel da? Jeg fikk 2-3 4+1, men egget festet seg jo så tidlig som 4 dpo her. Jeg tror du vil se 2-3 ihvertfall 4+5 :shy:

Når fikk du første strek på strimmel da? Jeg fikk 2-3 4+1, men egget festet seg jo så tidlig som 4 dpo her. Jeg tror du vil se 2-3 ihvertfall 4+5 :shy:
Jeg er 5+0 ifølge menstermin, fikk 2-3 i dag. Ifølge eggløsning er jeg 4+0. Betyr det at egget kan ha festet seg tidlig? Dvs fikk positiv strips 9 dpo på kveld. Første gang jeg testet.

Jeg fikk 2-3 3+6, og så smått så jeg svake positive strimler fra 7 dpo tror jeg, men kan jo være jeg hadde el var tidligere enn jeg trodde..

Jeg er 5+0 ifølge menstermin, fikk 2-3 i dag. Ifølge eggløsning er jeg 4+0. Betyr det at egget kan ha festet seg tidlig? Dvs fikk positiv strips 9 dpo på kveld. Første gang jeg testet.
Er jo vanskelig å gi fasit til alle. Når fikk du 1-2 da? :)

Er jo vanskelig å gi fasit til alle. Når fikk du 1-2 da? :)
Godt spørsmål! Nei det ser jeg jo [emoji4][emoji4][emoji4] husker ikke for øyeblikket.
For 3 dager siden:)

Ikke sant! Fikk min første svake 9 dpo, men de var første dagen jeg testet :)
Hi hi.. jeg begynte å teste fra 8 dpo jeg tror jeg.. :sorry::hungover: Testetøsa! Så vet ihvertfall at det var blenda frem til 11 dpo. Men da tester jeg i slutten av neste uke.. så håper jeg den viser meg 2 - 3.. :nailbiting:

Ikke alltid jeg ser så mye stigning dag for dag, men det har jammen steget siden første positive test :D Tror dere jeg kan få 2-3 på cbd i morgen 4+0, eller burde jeg vente noen dager til?

Vedlegg

• 20170204_212344.jpg
    20170204_212344.jpg
    359,2 KB · Visninger: 82
d7c793e110ebd1f4241dd29af2879a1e.jpg

Endelig :) 3+ i dag på clear blue. Da har jeg ikke behov for å teste meg mer :)

GRatulerer så masse alle med positiv test <3 OM det skulle gå galt for noen, så vet dere ihvertfall at kroppen KAN bli gravid <3 jeg har el i disse dager, og om det klaffer så blir terimin helt i slutten av okt. Det er alt for spennende hele prossessen med å bli, og å være gravid . Håper dere alle får fine svangerskap... :D

Back
Topp