Tenkte samme tanken, men klarte ikke å venteSå brahar en digital igjen, og tenker å bruke den når jeg er i uke 5 for å se om det står 3+
noe det burde gjøre..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte samme tanken, men klarte ikke å venteSå brahar en digital igjen, og tenker å bruke den når jeg er i uke 5 for å se om det står 3+
noe det burde gjøre..

Ser den! Er jo litt hverdagsgledeJeg og tenker å ta digital igjen i løpet av uke 5![]()
Ja! Skulle vente til søndag, men fristelsen tok overhånd. Gleder meg allerede til 3+❤Det er så deilig å se stigning på de der [emoji1]
Velkommen ❤
Hvordan får dere lagt inn bilde slik at det ligger i innlegget, og ikke som link?
Vis vedlegget 216237
Foreløpig termin 7 oktober. Håper spira klamrer seg fast til oktober[emoji173]️ Første Pp etter SA i uke 8 rett før jul
Gratulerer så mye, og velkommen ❤ krysser fingrene for at den holder seg til oktober ❤Vis vedlegget 216237
Foreløpig termin 7 oktober. Håper spira klamrer seg fast til oktober[emoji173]️ Første Pp etter SA i uke 8 rett før jul
Velkommen hit! Gratulerer så mye ❤Jeg er litt redd for å melde meg inn her, men jeg gjør det likevel.
10 DPO hadde jeg negativ test. I dag er jeg 14 DPO, og fikk positiv test [emoji3]
Vis vedlegget 216239
Gratulerer så mye ❤ nå skal den holde seg der inne frem til oktober!Vis vedlegget 216247 9DPO i dag, og positiv testBlir da termin 3.oktober. Er forsatt veldig ydmyk på dette da jeg hadde en sa i uke 5 i jula
Åååå, det var gøy! Du er flink som holdt deg med testing så lengeJeg er litt redd for å melde meg inn her, men jeg gjør det likevel.
10 DPO hadde jeg negativ test. I dag er jeg 14 DPO, og fikk positiv test [emoji3]
Vis vedlegget 216239
Åååå, det var gøy! Du er flink som holdt deg med testing så lenge
Ja, det syntes jeg hørtes ut som en god planGratulerer så mye ❤ nå skal den holde seg der inne frem til oktober!![]()