Hurra! Og velkommen❤
Er fortsatt litt redd for å glede meg for mye, men har troa på at det går mot oktober for oss begge!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Og velkommen❤

Fantastisk! Er så godt å se svaret svart på hvittVis vedlegget 215918 Da melder jeg meg inn hit![]()

Fantastisk! Er så godt å se svaret svart på hvitt![]()
Gratulerer så mye, og velkommen! Her er foreløpig termin 01. Oktober! Håper vi kan følge hverandre tett
Gratulerer så mye, og velkommen! Her er foreløpig termin 01. Oktober! Håper vi kan følge hverandre tett![]()
Gratulerer så mye! Og velkommen ❤Lister meg inn her, fikk denne i dag [emoji173] foreløpig termin 4 oktober.
![]()
Tusen takk [emoji1]Gratulerer så mye! Og velkommen [emoji173]![]()
Gratulerer til dere andre med positiv test! Gleder meg til å følge dere helt frem til oktober! (Ja, jeg er litt optimistisk)
![]()
Foreløpig termin 3.okt. Samme jeg hadde i 2012 da jeg mista i ma/bo. Litt spooky at det er samme. Men jeg må jo være optimistisk for meg også [emoji1] Blir nok tidlig ul i uke 7, tenker jeg.
Ble fort gravid igjen i 2012, så har en vilter tass på straks 4år.
Gratulerer så mye og velkommen ❤ man må nesten bare være optimistiskGratulerer til dere andre med positiv test! Gleder meg til å følge dere helt frem til oktober! (Ja, jeg er litt optimistisk)
![]()
Foreløpig termin 3.okt. Samme jeg hadde i 2012 da jeg mista i ma/bo. Litt spooky at det er samme. Men jeg må jo være optimistisk for meg også [emoji1] Blir nok tidlig ul i uke 7, tenker jeg.
Ble fort gravid igjen i 2012, så har en vilter tass på straks 4år.

Jeg og tenker å ta digital igjen i løpet av uke 5Så brahar en digital igjen, og tenker å bruke den når jeg er i uke 5 for å se om det står 3+ [emoji14] noe det burde gjøre..
Det er så deilig å se stigning på de der [emoji1]