Våre drømmer

HCS

• 2020 • 2023 •
Snøkrystallene2021❄️
Julilykke 2023
Syns alltid dette er en morsom tråd! Jeg har allerede begynt med dronningen. Edit: drømmingen :p (ikke begynt med å lese over da :p )

I natt drømte jeg at mannen gikk fra meg. Vi var i Frognerparken, av en eller annen grunn. Jeg gråt og gråt, og prøvde hardt å overbevise han om å bli :p bra jeg er redd for å miste han da :hilarious:

Last edited:
I natt drømte jeg at mammaen min skulle bestemme over meg selv om jeg var voksen! Drømmer av en merkelig grunn ofte at jeg krangler med mamma, men i virkeligheten er vi gode venninner :smiley-bounce022

Ååh jeg elsker disse trådene ❤️

• Elsker
Reactions: HCS
Drømte at bestemor kom til live igjen :S
Hun var fremdeles død, men kom tilbake for en dag for å hilse på. Det var ganske hyggelig, faktisk.

Jeg drømte at jeg skulle til USA, og måtte ta flytoget til Gardermoen. Men det var ikke et tog, det var en buss som reiste fra meg, og ingen på stasjonen ville kjøre meg, så det ble ikke noen tur på meg :laughing002

• Omsorg
Jeg drømmer mye rart for tiden, men husker aldri hva jeg har drømt. Jeg husker bare at det var noe rart liksom :hilarious: Når jeg var gravid med første, så drømte jeg at jeg fødte fire kattunger husker jeg :hilarious:

• Haha
I natt drømte jeg at jeg var på et sånn undergrunnssenter. Det var en bar der, og alle jeg var sammen med skulle liksom sitte i baren. Jeg ville jo ikke si høyt at jeg skulle ha noe alkoholfritt, så prøvde å få bartenderen litt på siden, men var så mange folk at det var helt umulig :p

Inatt drømte jeg at jeg ble vekket midt på natten av en amerikansk kvinne med en nyfødt som hadde veldig hastverk og måtte låne dataen min for å sjekke balansen på kontoen. Hun hadde 699999 dollar på konto, og like etter kom det en kvinnelig hitman etter dama som skulle ta henne og pengene :oops: Endte med at jeg fikk den nyfødte babyen i armene før hun løp avgårde, så våkna jeg. Skulle gjerne drømt den ferdig så jeg visste hvordan det gikk med dama:hilarious:

Er så facinert av disse svangerskapsdrømmene -de er jo fullstendig elleville! I natt drømte jeg at jeg sjekket kalenderen min da jeg våknet, og der stod det at jeg skulle gifte meg den dagen - noe jeg ikke kunne huske. Ble så vanvittig stressa, løp rundt for å prøve og finne ut "hva som var planen" - hvem, hva, hvor, hvordan og HVORFOR:p Alt gikk selvfølgelig skeis på vei mot kirken (visste forøvrig ikke hvilken kirke jeg skulle vies i heller), håret mitt datt av hos frisøren, kjolen min var en gigantisk brun, lang boblejakke (:eek:), fant ikke trusa mi, hadde ikke sko - bare gummistøvler, og det var umulig å sminke meg fordi sminken endret farge når den traff huden...

Drømte at ei venninne fant babyverden-kontoen min og fortalte alle at jeg var gravid :dead:

Drømte at ei venninne fant babyverden-kontoen min og fortalte alle at jeg var gravid :dead:

Haha, da pleier man være skikkelig furt når man våkner x)

Drømte at jeg satt på do og ble angrepet av en hvit flaggermus, og den var så sint og angrep meg så at jeg måtte denge den gjentatte ganger i veggen på badet for å drepe den fordi den var så gal.. Jeg elsker dyr og syns det var helt forferdelig, lol! At det går an

Herregud, ny rar drøm. Drømte at jeg hadde vært på tur med datteren min. Da vi kom tilbake til huset, stod det en stor ape utenfor. Den gikk til «angrep» og jeg mistet telefonen, og datteren min løp nedover og falt. Da gikk den i mellom oss, og voktet henne, så jeg ikke fikk tak i hverken henne eller telefon. Måtte til slutt løpe ned for å hente en ekstra mobil (som jeg ikke har i virkeligheten), og noe annet å bruke. Ble et stor håndkle, som jeg tenkte jeg skulle kaste over den. Da jeg kommer tilbake ser jeg ikke datteren min. Får helt panikk, men hører ikke så lenge etter styr fra buskene. Apen har stengt henne inne der. Og når jeg kommer med håndkleet løper den bare mot meg og drar håndkleet ut av hendene mine, så går den til angrep - og da våkner jeg. Herregud :hilarious:

Hadde en forferdelig drøm i natt! Det første jeg husker av drømmen var at jeg, samboeren og datteren min hadde leid en hytte som vi skulle sove på. Så gikk vi en tur og møter på en BJØRN! Men bjørnen gjorde oss ingenting:) Litt senere i drømmen var jeg på jobb. Jeg jobber som en karriereveileder. Jeg drømte at jeg hadde avsluttet en klient som hadde vært ustabil, og så kom den klienten til meg og truet meg med kniv! Det var helt forferdelig og føltes så ekte ut. Det som var ekstra merkelig var at klienten var en person jeg har gått på ungdomsskolen.. Hadde en uggen følelse i hele kroppen da jeg våknet.:happy3

Håper det er rom for marerittaktige drømmer her også, trenger å lufte denne litt:nailbiting:
Var vel natt til i går jeg hadde en så levende drøm om at jeg spontanaborterte:sad010Var veldig grafisk, tror jeg lar det bli med det.
Grunnen var nok at jeg hadde noen stikkende smerte i livmorområdet den kvelden. De varte vel av og på i en 20 minutters tid. Nå håper jeg bare inderlig at dette går bra:smiley-angelic001

Husker ikke helt, men det var noe med..

Altså, backstory! Min eldste datter begynte på en annen skole i høst, siden den forrige skolen ikke har 8-10 klasse.
Hennes trinn hadde i år fått en ny lærer, da forrige sluttet. Og for en drøy uke siden fikk jeg melding av henne (fordi jeg sendte henne en sms om noe) at hun var sykemeldt.
Så fikk vi plutselig melding fra skolen (rektor) noen dager etterpå at det blir omrokkeringer fordi læreren har søkt om å få slutte/bytte arbeid på bare noen dager fremover. Så hun slutter.

Og jeg drømte altså at denne læreren kom til meg og betrodde seg skikkelig om hvorfor hun sluttet osv. :P

Vi er ikke venner eller noe sånt, men jeg må vel ha tenkt skikkelig hardt på det der i natt :p

Drømte at jeg fødte en liten gutt 2 dager før positiv test :angelic: var på hyttetur så fikk ikke testa:joyful: kanskje et tegn…

• Liker
I går fikk jeg snap av ei venninne som brukte doppler (?) for å finne hjertelyd på sin baby (hun har termin i mai). Så inatt drømte jeg at jeg også hadde en doppler, og min viste ikke bare hjertelyd, men også ca. Antall barn! Fikk resultat «minst 2», så spørs om kroppen prøver å fortelle meg at jeg får tvillinger? :hilarious: :facepalm:

Back
Topp