Våre dåpsinvitasjoner

pewsie

Forumet er livet
Nå er jeg og mamma endelig ferdig å lage alle dåpsinvitasjonene, og jeg har fått levert ut alle i dag...

(ikke så veldig lett å få gode bilder akkurat)

Slik ser de da ut...på 'forsia' [:D] *veldig fornøyd*

Har skrevet ut bilde av Simon på vellumpapir (sånn tynt gjennomsiktig), og 'invitasjon' står på selve papiret...

Og her er 'baksia' med selve invitasjonen [:)] (ja, det er veeeeldig uskapt [8D]) Skrevet ut på dataen på hvitt papir, og stemplet en baby svakt i bakgrunnen...

de var kjempe fine[:D]. flink du[:)]

ORIGINAL: Dragemamma

Wow.. så flotte de ble!!

ORIGINAL: FruNette

KJEMPE flotte!!!

Hvordan blir kvaliteten når du skriver ut bilder på sånt tynt papir?

Hva slags farge har du brukt på skriften på invitasjonen?

Ble bra kvalitet.. Prøvde først å gjøre bilde bare til sort/hvitt å skrive ut, men det ble aaaaltfor mørkt på papiret... Så vi måtte gjøre bildet heeelt lysegrått... Mamma skriver ut på sånn vellumpapir hele tida når hun scrapper, så hun kan det der [:D]

Har bare brukt sort på selve skriften [:D]

ORIGINAL: FruNette

Syntes det så ut som en mer gullaktig farge?

KJEMPE lekkert!! Dette kan du[:D]

Bare jeg som ikke er så flink å holde kamera stødig når jeg tar bilder, så det ble j*vlig uskarpt [&:]

Er vell heller mamma som bør få mesteparten av æren [:D]

ORIGINAL: AnitaLille

Så fine de ble Pewsie!!!! Så flinke dere er!!!

Hvor får du kjøpt det gjennomsiktige papiret? Det ble jo så fint å skrive ut på sånn!!!!

[:D][:D][:D]

Signere denna!!!!

ORIGINAL: Ajja

ORIGINAL: AnitaLille

Så fine de ble Pewsie!!!! Så flinke dere er!!!

Hvor får du kjøpt det gjennomsiktige papiret? Det ble jo så fint å skrive ut på sånn!!!!

[:D][:D][:D]

Signere denna!!!!

Det er jeg ikke sikker på... Tror egentlig vi brukte noe som heter kalkérpapir, det er litt tynnere enn vellumpapir... Lurer på om de kanskje har det på panduro.. Ellers på andre scrappebutikker [:)]

Nydeli vart dæm... [:D]

Back
Topp