vårdresser/regntøy

EmmaT

Gift med forumet
hva bruker de små ute nå? småen springer nå rundt i vinterdressen, og regntøy hvis det regner. trenger jeg da vårdress?

må legge til at vinterdressen snart er for liten, så da har vi bare regntøyet igjen. føler vårdressene på en måte er regndress jeg [>:] sommeren er jo på tur .. håper jeg.

og hvis * supermamma * leser dette så får jeg vel bank, for hun forklarte det til meg. ja vårdresser puster det gjør ikke regntøy i know [;)]

Trym bruker fortsatt vinterdressen (de dagene det er litt mildt ute har han kun strømpebukse og body/genser under) Men jeg har kjøpt todelt vårdress til han som er både vann og vindtett. Kommer nok ikke til å kjøpe regntøy, men bare bruke den

regntøy blir man klam, det er stivere og det puster ikke. vi ber alltid om vår dresser/eventuelt 2 delt vår bukse og jakke i barnehagen hos meg.
regntøy er kun til regnet og når det er veldig vått ute.

begeg mine bruker vår dress nå, er det kaldt så har de ulltøy under, elelr har de tynt fleece tøy under

ok, da blir det vel vårdress tenker jeg .. [8D]
i en STOR str som han kan ha som "høst" dress og hehe.

Jeg har en troll dress.. med utagbart for.. Det kan vel brukes som vårdress når jeg plukker ut foret??[8|]

Kristian bruker en tynn Reima vår/høst dress når vi er ute å leker, ellers så bruker han vanlig jakke når vi er på butikken osv.[;)]

Back
Topp