Vårdress?

fruKnudsen

Forelsket i forumet
I månedsbrevet fra barnehagen i går stod det at vi bør bytte ut vinterdressene med tynnere dresser nå, så i dag må jeg ut på handel!

Hvilken vårdress har dere valgt, og hvorfor? :)

Her ble det en Leketøy dress.... Aner ikke hvordan den er jeg, men det var grei pris og den første jeg fant :P

Reflex, god kvalitet for en god pris!!

Vi har bare ReimaTec, da trenger du heller ikke regntøy. :) Har bare et billig regntøysett som ekstra vi, i tilfelle han tisser seg ut eller noe. :)

Elsker Reima, de er 100 % vanntette, og om noe ikke skulle leve opp til forventningene er det bare å klage :)

Lykke til med kjøpet. 

gutt09jente11 skrev:
Vi har bare ReimaTec, da trenger du heller ikke regntøy. :) Har bare et billig regntøysett som ekstra vi, i tilfelle han tisser seg ut eller noe. :)

Elsker Reima, de er 100 % vanntette, og om noe ikke skulle leve opp til forventningene er det bare å klage :)

Lykke til med kjøpet. 

Reima-dressene jeg har kjøpt kan ikke erstatte regntøy.. 

gutt09jente11 skrev:

Lykke til med kjøpet. 

Bor man f.eks. i Bergen kan ikke en dress erstatte regntøy, ikke en gang Reima-dresser.

Det har de alltid gjort her, og de andre barna i bhg. som har Reima også :) Men sikkert annerledes i Bergen :P

Takk for svar!

Tok meg en runde, og valget fallt på Reima. Har brukt Polarn o Pyret de siste årene, men syns vårdressen dems er så stiv (og strikken under føttene tåler ikke så mye).

Satser på vi blir fornøyd med denne :)

Miss Fat skrev:
Reflex, god kvalitet for en god pris!!

kjøpte det for første gang i høst - har ikke hatt behov for parkdress før, men vi er veldig fornøyde :)

her bruker ho en som er arvet HH og så har ho en som ble kjøpt på sparkjøp

Back
Topp