Vårdress?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Hva slags uteklær har dere kjøpt for våren og sommeren? Er det noen som har sett bukser eller dresser helt uten for i store størrelser? 

Felix hadde overtrekksbukse fra reflex i fjor, som vi var veldig fornøyde med. Nå fikk jeg høre på barnas hus at den ikke kommer i så store størrelser, men at de sikkert får inn mange andre helt tynne vårdresser snart. Jeg tviler litt, for i fjor var det ingen andre merker som hadde helt tynne.
 
Jeg så reklame fra Coop Obs, de hadde vårdress hvertfall, men har kun sett bilde av den, så jeg aner ikke.. 
Den så grei ut utfra bildet hvertfall. 
Vi har en arvet Helly Hansen-dress som er fin uten foret i, da blir den helt tynn. Men jeg er usikker på om den holder i størrelse. 
 
Har en vår/høst dress (reima) etter storebror i str 104  på lur. Nå er det vinterdress med gummibukse også har vi vært å kjøpt Viking Thermo Cherrox i dag da det begynner å bli vått med vintersko. Hvis det ikke blåser i morgen tenker vi å starte med en tynnere lue også, så været nå og er vel spådd 5 varmegrad og sol her vi bor i morgen :)
 
Aaha, jeg hadde ikke tenkt på at jeg kanskje kunne ta ut foret i noen av dressene. Da får jeg kikke litt grundigere når butikkene får inn flere vårdresser da. Jeg håper å finne noe todelt, for det er egentlig bare buksen han trenger. I fjor brukte han den hele sommeren, jeg trakk den til og med på utenpå shorts og t-skjorte på de varme dagene. Synes det er så greit å slippe å slippe å skifte alle klærne med det samme vi kommer inn fra sandkassen.

Her er det 9 grader og regn, så for tiden har vi egentlig nok med regndresser.
 
Takk! :) Den skal jeg sjekke. Den så mye mer storguttbukse ut også. Kanskje reflex synes selebukser ser babyaktig ut? Synd, for det er veldig praktisk at de går bittelitt oppover ryggen når de aker seg i sanden. 

Det er vel ingen som vet av nettbutikker som selger reflex-klær? Har litt lyst til å sjekke at det ikke bare er de ansatte på barnas hus som ikke aner hva som finnes...
 
Tror vi har en reflex dress. Husker ikke helt. Kjøper alltid når det er salg, så glemmer jeg hva jeg har kjøpt, så kjøper jeg mer, også plutselig har vi 3 dresser 
 


Sukkertopp skrev:
Takk! :) Den skal jeg sjekke. Den så mye mer storguttbukse ut også. Kanskje reflex synes selebukser ser babyaktig ut? Synd, for det er veldig praktisk at de går bittelitt oppover ryggen når de aker seg i sanden. 

Det er vel ingen som vet av nettbutikker som selger reflex-klær? Har litt lyst til å sjekke at det ikke bare er de ansatte på barnas hus som ikke aner hva som finnes...


Bare hyggelig :)

Har sett andre merker stoppe å ha seler på regnbuksene etter 104 også, og synes det er litt dumt. De slutter jo ikke med den type lek i 3-4 års alderen akkurat :)
 
Back
Topp