Vårdress?

Overraskelsen

Betatt av forumet
Har ei veldig aktiv snuppe på 3,5år som trenger ny vårdress, noen tips?[:)]
Hvilken vårdress har ditt barn?[:)]

Dattern min har fra Helly Hansen .. Sønnen min har fra Reflex - kjøpte den i fjor høst da [:)]

vi har en fra reflex.
den med strikk i livet. passer veldig bra.
de har en uten strikk i livet,men den passer bedre for de små barna.
min er 3 1/2 år

denne i en annen farge har vi:

ORIGINAL: Pannekaka

Sønnen min er 18 mnd og det ble denne fra Reflex

ja var den jeg mente passet bedre til de mindre barna[:D]

syns ikke den er noe særlig til en på over 3år

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

vi har en fra reflex.
den med strikk i livet. passer veldig bra.
de har en uten strikk i livet,men den passer bedre for de små barna.
min er 3 1/2 år

denne i en annen farge har vi:

Så nettopp på denne[:)] Liker egentlig reima ganske godt, men har ikke råd til det nå..
Hun har nå en skogstad, å den er iallefall noe dritt!!!skjønner det virkelig ikke, men hun fikk den i fjor, brukte den på høsten, det vil si ca 3mnd+ denne uka på bhgen, å den er full av små hull!!spesielt på innsiden av beina, og på ryggen!![8|]

Men denne dressen ser jo kjempefin ut, iallefall viktig at den er slitestrek, vindtett og pustende![:D]
Hmm..tror vi må dra å se på denne imorgen[:)]

Har Reima til snuppelure på 3 år og 4 mnd. Kommer aldri til å kjøpe annet. [:)]

her har de en gammel HH dress(20år) og fra sparkjøp

vi har reima til våre.

jeg liker de fra reflex som er fra str 86-128 framfor de babydressene fordi babydressene kunn har vannsøyle på 5000 mens de større modellene har 10 000 på det mørke feltet nede[:)]

kjøpte skogstad dress i vinter, foret er tatt ut nå[:)]

Troll er absolutt best etter vår erfaring.

Jenta mi på 4 1/2 år har vårdress fra Reima.

Men jeg var innom Stormberg butikken her om dagen og må si de hadde masse fint til en billigere pris enn Reima[;)] Skal jeg teste ut neste år.

ORIGINAL: malone

Troll er absolutt best etter vår erfaring.

der er jeg ikke enig, kanskje vi var uheldig med vår, men nå har vi hatt 9 forskjellige reima dresser og en fra troll som vi prøvde i fjor, og den ble merkbart slitt, og trakk mye mer vann enn reima sine.

Jeg kjøpte Name it til lillegutt- han er 20 mndr! Reflex til snuppa- 7 år. Kjempefine og veldig gode begge to!

Veldig fornøyd med fjorårets Skogstadkjøp. I år prøver vi Reima. Hadde kjøpt Ticket to Heaven dersom de ikke hadde vært utsolgt for den størrelsa vi skulle ha i en dress jeg hadde sett ut.

Vi har gått fra Reima til Ticket to heaven i år. Liker ikke strikket i livet på reima sine dresser til større barn.

Har alltid sverget til Reima både i vinterdress og vårdress, men bestemte meg for å prøve noeannet i år og valgte PolarnOPyret sin dress.

og er foreløpig veldig fornøyd.

Back
Topp